Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מה רואים הלילה: הסדרה שניסתה והצליחה להחזיר את הצעירים למסך

2 משולש 2 רומנטי. הקיץ שבו הפכתי ליפה (צילום: יחסי ציבור/אמזון פריים וידאו)
2 משולש 2 רומנטי. הקיץ שבו הפכתי ליפה (צילום: יחסי ציבור/אמזון פריים וידאו)

בצעד נדיר, לרגל עליית העונה השלישית של "הקיץ בו הפכתי ליפה", שיגרה אמזון פריים וידאו את כל פרקי שתי העונות הראשונות ליוטיוב, כדי שתוכלו לעשות בינג' ולהצטרף לעונה השלישית יחד עם כל הזילניאלז בעולם. כלומר, אלה מהזילניאלז שעדיין זוכרים מה זה טלוויזיה ואיך משתמשים בה

20 ביולי 2025

הצעירים, זה ידוע, הפסיקו לראות טלוויזיה. הם בוהים אמנם במסכים כל היום, ויכולים בקלות להסטרים או להוריד כל פיסת תוכן שאי פעם נוצרה הישר אל תוך הסמארטפון שלהם, אבל הם מעדיפים למוסס לעצמם את המוח עם רצף אינסופי של אשפת טיקטוק ויוטיוב שורטס. מיטב המוחות בתעשיית הסטרימינג מחפשים את הנוסחה שתדביק מחדש צופות וצופים צעירים אל הסדרות המתוסרטות שמופקות בהשקעה של מיליונים לפרק במקום בקטעי וידאו שנוצרו בהשקע של אפס דולר בסמארטפון. ויכול להיות שבאמזון פריים וידאו מצאו אותה עם "הקיץ שבו נהפכתי ליפה", שעלתה בסופ"ש לעונה שלישית ואחרונה.

מתברר שאם יש משהו שצעירים – ובעיקר צעירות – עדיין מתעניינים בו כמו פעם, זה השלב הזה שבו הם הופכים מילדים לבוגרים שמחפשים אהבה וסקס ומתחילים להתכרכש במשולשים רומנטיים. הלהיט הגדול של אמזון מציב במרכז את איזבל "בלי" קונקלין (התגלית לולה טאנג, שעוד תשמעו עליה), שמגיעה מדי קיץ עם הוריה לוילה המטורפת של חבריהם בקאזנס ביץ' מסצ'וסטס, שם היא פוגשת את הבנים קונרד וג'רמיה. בקיץ שבו היא מגיעה לגיל 16 היא הופכת מברווזון חמוד עם משקפיים ופלטה ושמנמנות נעורים לברבור ענוג ודק גזרה, והמשולש עם שני האחים יכול להתחיל. בעונה השלישית שעלתה עכשיו זה יצטרך להסתיים בבחירתה באחד או אף אחד מהם.

והטריק הגדול? את פצצת רומנטיקת הנעורים ההולסומית הזאת יצרה הסופרת ג'ני האן, על פי טרילוגיית הספרים רבי-המכר שכתבה בין 2009 ל-2011, ועם עלייתה לאוויר נכנסו כל שלושת הספרים מחדש לשלושת המקומות הראשונים ברשימת רבי המכר של אמזון. הבנו את הסינרגיה? יפה. ובכן, הנה הנוסחה החדשה: פשוט תעשו סדרות לצעירים, על צעירים, עם צעירים, בנושא שתמיד מעניין אותם ואת ההורמונים השוצפים שלהם, ואם מצאתם סדרת ספרים פופולרית שהצליחה לגרום להם לקרוא, אל תחסכו ברכישת הזכויות, להקו חתיכים וחתיכות ואל תחששו מקצת (או הרבה) קיטש. במהלך מבריק של אמזון, כל הפרקים של העונה הראשונה והשנייה עלו ליוטיוב כדי לגרום לנוער להתמכר ולשלם על העונה השלישית. אחלה דילרים.
>> "הקיץ שבו הפכתי ליפה" // עונה 3, 11 פרקים (שניים כבר באוויר ומכאן פרק בשבוע) // עכשיו באמזון פריים

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה! https://shop.timeout.co.il/timeout_special/?utm_source=website&utm_medium=popup