Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

Bluesmart: המזוודה שלא תצליחו לאבד

קמפיין חדש באינדיגוגו מבקש לממן את פיתוחה והשקתה של מזוודה חכמה שיהיה ניתן לעקוב אחריה בעזרת הסמארטפון

מזוודת Bluesmart. צילום מסך
מזוודת Bluesmart. צילום מסך
23 באוקטובר 2014

בעת חופשה בחו"ל המזוודה הופכת לרכוש הכי חשוב שלנו, אך הבעיה עם מזוודות היא שהן בקושי השתכללו בחמישים השנים האחרונות. Bluesmart, מוצר חדש בפיתוח, היא ניסיון לייצר מזוודה לאנשים החיים במאה ה-21.

המזוודה החכמה מסוגלת להסתנכרן עם הסמארטפון, מה שמעניק לה מספר פיצ'רים מעניינים ויעילים למדי, כמו היכולת לעקוב אחר המזוודה מכל מקום בעזרת האפליקציה, או היכולת לראות את הדרך שהמזוודה עברה. האפליקציה גם מאפשרת לנעול ולפתוח את המזוודה מרחוק בלחיצת כפתור, מה שהופך אותה למאובטחת יותר. בנוסף, האפליקציה תתריע באופן מיידי ברגע שמתרחקים מעבר למרחק מסוים מהמזוודה.

בנוסף, המזוודה יודעת לשקול את עצמה ולדווח אם היא עומדת במגבלת המשקל של שדה התעופה. בכל מקרה, הפיצ'ר שירגש את הרוב המשתמשים היא היכולת שלה להטעין מכשירים חשמלים בעזרת חיבור USB, כך שלא נצטרך להסתובב בכל שדה התעופה בחיפושים אחר שקע חשמל בשביל להטעין את הסמארטפון, הלפטופ או הטאבלט.

מזוודת ה-Bluesmart נמצאת בעיצומו של קמפיין גיוס באינדיגוגו בו מבקשים מפתחיה 50 אלף דולר. הקמפיין עלה לפני פחות משבוע (יום ג') והוא כבר הצליח לגייס 487 אלף דולר, כך שייתכן מאוד שיעבור את רף המיליון בחודש שנותר. אם אתם מעוניינים לרכוש מזוודה בהזמנה מוקדמת, ניתן לעשות זאתדרך עמוד הגיוס של Bluesmart באינדיגוגובמחיר מבצע של 235 דולר (המחיר הרשמי צפוי להיות 450 דולר או יותר). אז אם נמאס לכם שהמזוודה שלכם היא ענתיקה מהמאה הקודמת, שווה לכם לבדוק את Bluesmart.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!