Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

קמפיין גיוס: זיו קורן רוצה לספר לכם על המגיפה דרך התמונות

מתוך "לנשום". צילום: זיו קורן
מתוך "לנשום". צילום: זיו קורן

הצלם המוערך צילם כרבע מיליון תמונות במהלך שנת הקורונה וכעת בורר כ-450 מהן לספרו החדש "לנשום". באחרונה יצא גם בקמפיין גיוס כספים כדי להבטיח את יציאת הספר: "איך מסכמים תקופה שהשאירה אותנו שוב ושוב ללא מילים, אבל גדושה בסיפורים אנושיים שכל אחד מהם ראוי שיספרו אותו?", הוא כותב

24 ביוני 2021

זיו קורן, מהצלמים המוכרים והמוערכים בארץ, ליווה את שנת הקורונה הטרופה שעברה על כולנו כהרגלו – דרך העדשה. התוצאה: כרבע מיליון תמונות(!!) שצולמו במהלך השנה האחרונה כשהנבחרות מביניהן יכללו ב"לנשום", ספרו החדש וה-20 במספר.

כדי להבטיח את יציאת הספר פתח קורן בימים האחרוניםבקמפיין גיוס המונים. עד כה הוא הצליח לגייס כבר מעל ל-65 אלף שקל, כשהיעד הראשוני הוא להגיע ל-200 אלף שקל עד ל-23.7.

בין התשורות שניתנות לתורמים: עותקים של הספר, שיחה אישית בסלון עם קורן, שיחה אישית על משחק ביליארד ובירה ועוד. אגב תשורה אחת שכבר אזלה היא נסיעת צילום על אופנוע יחד עם קורן וכן הדפס שלו. התורם האנונימי שילם 5,700 שקל עבורה.

את ספר הצילומים התיעודי מקדיש קורן לכ-6,400 הישראלים שקיפחו את חייהם במגיפה. "אם תמונה 'שווה אלף מילים', איך אפשר לכמת מעל 250,000 שצילמתי בשנת הקורונה?", נכתב בעמוד הקמפיין, "איך בוחרים מהן כ-450 צילומים שישקפו את גודל הסיפור? האם באירוע עצום ומטלטל כזה, נכון שרק התמונות ידברו? ובכלל, איך מסכמים תקופה שהשאירה אותנו שוב ושוב ללא מילים, אבל גדושה בסיפורים אנושיים שכל אחד מהם ראוי שיספרו אותו?".
לעמוד הקמפיין

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!