תרבות הפופ

חנות האונליין של המותג Adika עוברת מהמרחב האינטרנטי למרחב המוחשי באירוע פופ־אפ נוטף שיק. אל תגידו שלא אמרנו לכן

אתר האופנה האינטרנטי Adika היה בין הראשונים בנוף האונליין המקומי שהציע טרנדים מהירים במחירים נגישים, בתוספת שליח עד הבית בחינם. עם הזמן ביסס האתר את מעמדו כדובדבן אונליין מוביל והפך למותג בפני עצמו, הרבה בזכות הרשתות החברתיות שפרגנו לו בעשרות אלפי לייקים בפייסבוק ובמספר דומה של עוקבים באינסטגרם, וההכרה הממסדית לא אחרה לבוא. בשבוע האופנה האחרון היו אלו קברניטי Adika שנתנו חסות לתצוגת ה"אפ אנד קאמרס" ואף בחרו במנצחת רימה רומנו לשיתוף פעולה מסחרי, צעד שמיסד את מעמדו של Adika כמותג אופנה מקומי מוביל ולא עוד אתר מכירות אינטרנטי.

חרוסת של פופ־אפ. Adika (צילום: מיכאל טופיול ודרור בן נפתלי)
חרוסת של פופ־אפ. Adika (צילום: מיכאל טופיול ודרור בן נפתלי)

למרות שכל חודשיים מתחלפים הבגדים והאביזרים באתר נראה שיש קו אופנתי ברור, כשקולקציית הקיץ שעולה בימים אלה לרשת כוללת את כל הטרנדים הבולטים לעונה – צבעי פסטל, גזרות ספורטיביות והדפסים גיאומטריים אורבניים.

בסוף השבוע הקרוב יוצאת Adika מהמרחב הווירטואלי ומקימה חנות פופ־אפ ענקית במתחם התחנה שבה יוכלו לקוחות המותג למדוד את הבגדים לפני הרכישה ואף ליהנות מפריטים מעונות קודמות במחירי מבצע. באירוע החגיגי הרוכשות הותיקות יזכו להכיר אחת את השנייה ואלה שעדיין לא מרגישות בנוח עם רכישת אופנה און ליין יוכלו לחוות דייט ראשון עם המותג בעולם האמיתי לפני שיכנסו בלילה עם הלפ טופ למיטה.

Adika PopUp, רביעי־חמישי (9.4־17.4), ימי חול ושבת 09:00־22:00, שישי וערב חג 09:00־15:00, מתחם התחנה, ביתן 20, תל אביב

adikastyle.com