קפצו לי: אימון הכושר שיעיף אתכן לתקרה

אימון הקנגו של ליזה מיליס יחטב לכן את הישבן, ויעיף את הפוני

אימון קנגו. צילום: אורן פורן
אימון קנגו. צילום: אורן פורן
20 באוגוסט 2014

אם חשבתי שכבר ראיתי הכל ושבגדול כבר אין תחום ספורטיבי שמסוגל להעיף לי את הפוני, טעיתי. לו היה לי פוני (אבי פדידה לא מרשה לי) הוא היה עף, תרתי משמע, בשיעורי ה־Kangoo Jumps של ליזה מיליס, שהשכילה לייבא מהתפוצות נעליים ייחודיות שכבר שנים מקפיצות לאמריקאיות, לגרמניות, לאיטלקיות ולניו זילנדיות את החמוקיים, באימונים שדומים יותר ללונה פארק מאשר למסכת ייסורים השמורה לתחומים החורגים מהזפזופ והבליסה.

מדובר באימון אירובי אינטנסיבי שמשודרג באמצעות נעלי קנגו שסולייתן בנויה בצורת קשת מיוחדת שמעניקה להן לא רק תכונות בריאותיות – פיזור עומסים ובלימת זעזועים תוך חיזוק שרירי הליבה והיציבה – אלא גם תכונות רוחניות: הקפצתכן לתקרה משל הייתן קנגרו על אקסטזי. הנעליים הקנדיות, שהוכרו לפני כמעט חצי יובל כפטנט, מאפשרות אימון קורע במיוחד וללא עומס על עמוד השדרה והמפרקים. זה הופך אותו לאידיאלי, לא רק למכורות לזיעה אלה גם לסובלות מכאבי ברכיים וגב, לנכים רגשית ולפצועים מורלית.

כל אלה יוכלו לשרוף, להתחטב ולהקפיץ אנדרופינים למוח בשעה של טרפת חושים עם האנרגיות המשגעות של מיליס ההורסת – אחת שיכולה להכניס את קלטות הכושר של קלאודיה שיפר לכיס הקטן. בתום 45 דקות של קפיצות במגוון קומבינציות (ולאחר כמה דקות שבהן תבינו שאי אפשר באמת ליפול מהנעליים האלה) מורידה מיליס את המזיעות לרצפה, ושם מתבצעים במשך כרבע שעה תרגילי בטן, ישבן וירכיים. בשביל זה הנעליים המעטרות את הקרסול ושוקלות כשלושה קילוגרמים יגרמו לכן לצרוח בלב. בסוף השעה, עת תפרדו מהנעליים, מהפלטפורמה המחמיאה ומכוחות העל שהגיעו עמן, תהיו חטובות יותר, עליזות יותר ומסריחות יותר. אין על זה.

ימי שבת, 19:00, מועדון הכושר קולנוע פאר, ישעיהו 1