קוקטייל ושות': בר קוקטיילים מעוצב נפתח במלון הבוטיק B

בר קוקטיילים מעוצב ומבטיח נפתח במלון הבוטיק B. ויש גם אוכל

אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו
אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו
26 ביוני 2014

קומת הכניסה של מלון הבוטיק B ברחוב ברדיצ'בסקי בנויה לכל אורכה דלתות זכוכית. היינו מצפים שהן יהיו פתוחות לרחוב המגורים הצר (שהוא למעשה סמטה הבוקעת משדרות רוטשילד), אלא שלמעשה הן סגורות, נעולות, אטומות לרעש, וחבויות מאחורי וילונות כבדים. אין דרך לדעת מה קורה בפנים.

אריאל לייזגולד ואבירן אבידן, השותפים בבר 223, הקימו כאן בר קוקטיילים באווירה של ראשית המאה ה־20: וילונות קטיפה בצבעי ירוק בקבוק ויין, פסנתר שניצב בצד, קירות שעליהם שכבות של קרעי טפטים, עגלת תינוק מאוניית הקרב פוטיומקין, ציורי שמן במסגרות זהב ובר שיש בהיר עם נימים שחורים שמאחוריו בקבוקוני משקאות ותמציות טעם טבעיות בכלי זכוכית שבהם נמכרו תרופות של פעם. התוצאה הספוקית של המכלול אמורה לזרוק אתכם לניו אורלינס, לאס וגאס, פריז או כל מאורת קוקטיילים בורדלית שעולה בדעתכם.

אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו
אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו

לייזגולד מסביר שהמקום הוא אינטרפרטציה אישית לבר קוקטיילים קלאסי במשמעות תל אביבית עדכנית, כי העיר כרגע צמאה לז'אנר הזה. המשקאות שהוא רוקח עשויים מחומרי גלם שליקט בעצמו ועיבד באופן ביתי, כמו Bellboy Sour, שעשוי ברבן ומתובל בטחינה, לימון, מי פריחת הדרים, ליקר עשבים איטלקי וקקאו (48 ש"ח); Bees Knees 2 עם ג'ין מיושן בעץ הדרים, דונג של דבורים, לימון, וגרנדין ביתי עם יין אדום שבושל ממושכות בריבת פטל, פירות אדומים ופרחים (48 ש"ח).

תפריט האוכל, שגם הוא בדומה לקוקטיילים מכיל הומור ותעוזה, הורכב על ידי המעצב, השף והחבר של השותפים עידו גרעיני, וכולל מנות כמו ניוקי סולת רומי עם פרמז'ן, פטריות יער מוקפצות ועשבי תיבול (35 ש"ח); טרטר פילה בקר מפורק (92 ש"ח); זרוע תמנון צרובה במרינדה של זרעי עגבנייה וזעתר טרי על חומוס שעועית לבנה (54 ש"ח). פס הקול הג'אזי בשילוב עם כמה דרינקים מבטיח שלא תזכרו איפה אתם נמצאים.

לבל בוי