בר אויסטרים מבית קבוצת גוצ'ה יפתח בתל אביב

רשת גוצ'ה עולה ליגה: בעוד כחודשיים יפתחו בר אויסטרים מהודר במקומו של קפה נחמני שנסגר

צדפות. צילום: Shutterstock
צדפות. צילום: Shutterstock
6 במאי 2015

שרבבו את השפתיים לקראת שליקה ושימו לב: בר אויסטרים חדש מקבוצת גוצ'ה ייפתח בסוף חודש יוני במבנה של קפה נחמני (שבעבר היו בו מסעדת מונטנגרו של רפי באדר וקבוצת נואר ומסעדת פרונטו). את המקום יעצב האדריכל דן טרוים, ועדיין לא ברור מי יהיה השף בפועל. רועי ימין, שבעבר סייע לשף אבי קונפורטי לפתוח את טופולופומפו, יהיה מנהל המקום.

ניר ברא"ז, הבעלים של רשת מסעדות גוצ'ה: "אני מאמין שיש מקום לאויסטר בר בתל אביב, בדיוק כמו בניו יורק ובלונדון. המיקום – מול מלון נורמן וסמוך למלונות הבוטיק של רחוב מונטיפיורי – קרוב לקהל שמתאים בדיוק למקום בילוי כזה".

המסעדות של רשת גוצ'ה ידועות במחיריהן הנוחים. עד כמה תוכלו להגמיש גם את מחירי האויסטרים?

"בניגוד לשאר המקומות שלנו – שבהם הדגש הוא על ווליו פור מאני – המקום הזה יתומחר בצורה שונה, אבל נשמור על עסקה אטרקטיבית ללקוח. צריך להבין שאויסטרים מיובאים במטוס מצרפת, מהולנד ומנורבגיה פעמיים בשבוע".

"המקום יתאפיין במנות בגודל בינוני פלוס", מוסיף ברא"ז, "במנות שהולכות טוב עם שמפניה ויינות אחרים, ובהיעדר חלוקה בתפריט בין מנות ראשונות ומנות עיקריות. יהיו מנות שרינג ואפשר יהיה להזמין שמפניה ושישיית אויסטרים. תוכנית נוספת שלנו היא להגיש אויסטרים עם טופינג מעניין, אבל את זה כבר יראה מי שיגיע למקום".