עקוב אחרי: חשבונות אינסטגרם בינלאומיים שתרצו להכיר

מזילים ריר למראה חשבונות האינסטגרם של השפים הישראלים? קבלו את פיגורות האינסטגרם הבינלאומיות שישאירו אתכם הרבה, אבל הרבה יותר רעבים

אוכלים ומצלמים, ולאו דווקא בסדר הזה. צילום: shutterstock
אוכלים ומצלמים, ולאו דווקא בסדר הזה. צילום: shutterstock
25 באפריל 2017

Food stories | מספר עוקבים: 949,000

הפילטרים של אינסטגרם מאפשרים לכל אחד להרגיש כמו סטייליסט אוכל, אבל כשרואים איך זה נראה דרך עדשה של מקצועניות אמיתיות, מבינים שאף פילטר לא יכול להתחרות בכישרון ובעיקר בהרבה עבודה קשה. התמונות המהממות של נורה ולאורה, צלמת וסטייליסטית אוכל מברלין, כוללות כמה מצילומי האוכל הכי יפים ברשת.

foodstories@

 

אולגה נוסקובה | מספר עוקבים: 611,000

טוב, כולנו פה בשביל דבר אחד: העוגות המשוגעות של הקונדיטורית הרוסיה הפכו לסנסציה בזכות זיגוג-המראה (mirror glazing) המושלם שלהן. כמעט כל קינוח פה נראה כאילו אי אפשר או אסור לחתוך אותו. מאז שנוסקובה הכירה לעולם את העוגות האלו, כמעט כל קונדיטור שמכבד את עצמו ניסה לחקות אותה, אבל מעטים הצליחו.

olganoskovaa@

סמנתה לי | מספר עוקבים: 709,000

סמנתה לי, שמגדירה את עצמה כ״Food artist״ מכינה מנות שיגרמו לכל ההורים לקחת פנקס ולרשום הערות. האוכל שלה הוא בדרך כלל ציורי – פיסולי עם דוגמאות של חיות וטבע, בהשראת מסורת הבנטו (אבל עם חומרי גלם שאפשר למצוא גם מחוץ ליפן).

leesamantha@

https://www.instagram.com/p/BSJI_WlhDkL/

Symmetry breakfast | מספר עוקבים: 680,000

בחשבון האינסטגרם של מייקל, שמבשל ומצלם את ארוחות הבוקר שהוא מכין לבן זוגו מארק, תמצאו ארוחות בוקר. אז מה מיוחד פה? ובכן, כל הארוחות (ואנחנו מדברים פה על חתיכת השקעה) סימטריות כמעט לגמרי.  זה נראה טוב וכנראה יגרום לכם להרגיש כמו בני זוג דביקים.

symmetrybreakfast@

שרה פיליפס | מספר עוקבים: 510,000

מדובר כנראה בחשבון האינסטגרם הכי צבעוני שראינו, וראינו. כמעט כל מנה פה, מעוגות דרך ארוחות בוקר ועד סלטים, נראית כאילו בשבילה המציאו את הפילטרים, עם צבעוניות משוגעת וכמויות מסחררות של חומרי גלם בכל מנה.

food@

https://www.instagram.com/p/BSy2rUfjfYs/

Girl eat world | מספר עוקבים: 380,000

מרגיז מאוד לראות אנשים אחרים חיים טוב. מרגיז גם לראות אנשים אחרים אוכלים טוב, כך שדי ברור שלפחות 90% מהעוקבים של החשבון הזה, עושים את זה מתוך קנאה צרופה. החשבון שייך לאבחורה מריקאית בשם מליסה שעברה מקליפורניה לסינגפור ומאז לא מפסיקה לטייל. ולצלם. בהתחשב בכך שהחשבון כולל רק תמונות של אוכל על רקע נופים מדהימים, אי אפשר באמת להאשים את העוקבים.

girleatworld@

יותם אוטולנגי | מספר עוקבים: 360,000

השף-סלב (הישראלי!) הוא אחד האחראים הישירים לאופנתיות המטבחים הים תיכוניים בממלכה המאוחדת. הוא מוציא ספרי בישול, מנחה תוכניות אוכל, ומחזיק רשת מסעדות הנושאת את שמו. המאכלים המוצגים בחשבון שלו ייראו לרבים מכם מוכרים במבט ראשון, אבל כדאי לזכור שעבור הבריטים מדובר באקזוטיקה ים תיכונית.

ottolenghi@

My new roots | מספר עוקבים: 336,000

מצד אחד, חשבון האינסטגרם של שרה ב. הבלוגרית הצמחונית המפורסמת, מלא במשחקי מילים, חומרי גלם טרנדיים ותחושה שאי אפשר לבשל משם שום דבר בלי ללכת לפני כן לשיעור יוגה. מצד שני, מדובר באחת הבלוגריות הכי יצירתיות ברשת, עם מתכונים שמשלבים בריאות לצד חומרי גלם טריים וללא תחליפי-בשר. הצילומים ישלחו אתכם היישר לגינה שאין לכם.

mynewroots@

https://www.instagram.com/p/BSGiWLIhk4i/

Ida frosk | מספר עוקבים: 284,000

החשבון הסופר חמוד של אידה סקיוונס הנורבגית כולל יצירה מאוכל. זה חמוד כמו היצירות שהילדים שלכם עושים, רק בניגוד אליהם – כאן התוצאה מעוררת תאבון, מחשבה ותהייה איך לעזאזל אוכל הופך לכאלו ציורים וכמה זמן פנוי יש לנורבגים.

idafrosk@

איזי הוסאק | מספר עוקבים: 224,000

איזי הוסאק היא סטודנטית למדעי המזון ותזונה בלונדון, מה שאומר שתמצאו אצלה אוכל יצירתי במיוחד, עם שילובי טעמים לא צפויים (אם כי ההשפעה הבריטית לגמרי שם) ועם התמקדות סופר חשובה בגילטי פלז׳רס.

izyhossack@

בריטני רייט | מספר עוקבים: 184,000

בריטני רייט היא צלמת עם אובססיה לסדר. הצילומים שלה סובבים סביב אוכל וחומרי גלם, והם בדרך כלל מסודרים בקפדנות מופתית. עוד פרט שולי: הם תמיד יפים מאוד עד עוצרי נשימה. החשבון שלה בהחלט יעזור להרגיע את שרירי האו.סי.די שלכם ועל הדרך יגרום לכם למלמל ״לא ידעתי שיש כל כך הרבה גוונים של תפוז״.

wrightkitchen@

https://www.instagram.com/p/BSjP2NIBREi/