מזללה קטלונית התמקמה בגינת השרון

מזללה בסגנון קטלוני נפתחה בלבונטין. "זה לא טאפאס בר", מבהיר הבעלים שמגיש תבשילים ספרדיים, בהם פאייה וביצ'ואלה בלאנקה, נזיד בקר עם שעועית לבנה

פפו. צילום: אנטולי מיכאלו
פפו. צילום: אנטולי מיכאלו
14 באוקטובר 2014

סנדוויץ' קטלוני עם קציצות, פלפלים חריפים כבושים, כוסברה ובצל בג'בטה (35 ש"ח) היא אחת המנות הכי חמות בקרב עובדים ופועלים באזור לבונטין והיא מתחילה להימכר כבר משעות הבוקר. מי שהביא את הלהיט לשכונה הוא אשר חביבי, המוכר לפודיז מתקופת כהונתו במטבח של האנוי, המסעדה הווייטנאמית המוצלחת בלילינבלום.

חביבי, טבח וצלם גדול מידות וחייכן, מספר שבילדותו בילה הרבה אצל משפחתה של אמו במלגה ובברצלונה. עכשיו, כשפתח מקום משלו הוא מתכוון להכין פה אוכל ספרדי כמו שהוא אוהב: "זה לא טאפאס בר", הוא מבהיר, כדי להדגיש שהכיוון הקולינרי פה הוא מנות ספרדיות גדולות ומבושלות. אז מה בתפריט? הביצ'ואלה בלאנקה, נזיד בקר עם שעועית לבנה המוגש עם מח עצם, ביצה קשה ופלפל ספרדי חריף לצד לחם לבן (49 ש"ח); פאייה ספרדית עם עוף וקורקבנים (47 ש"ח); או ספיישל מתחלף, למשל תחתיות ארטישוק ממולאות בבשר ברוטב לימון.

מי שבכל זאת מעדיף רק לנשנש ימצא פה פיימנטו קון אחו פיקנטו, מנה של פלפלים קטנים חריפים (22 ש"ח); פטטס בראווס – קוביות תפוחי אדמה קריספיות (22 ש"ח) שאפשר ללוות בבירה סאן מיגל מהחבית (רבע ליטר, 17 ש"ח), או בגביע של יין ריוחה ספרדי (22 ש"ח). החדרון שבו מתנהלת מסעדת פפו מול גינת השרון (אקס גן החשמל) היה קודם בית קפה צמחוני ואם ייקלעו לכאן הלקוחות הצמחוניים משכבר הם ימצאו בעיקר מבחר יפה של סלטים, למשל עם אשכוליות, סלרי ושום (20 ש"ח). לעומת זאת, לחובבי מתוקים אין מה לחפש פה, והמנה הכי דומה לקינוח שתמצאו פה היא צלחת פירות העונה (30 ש"ח).

למסעדת פפו