סקסי פיש: הבר החדש והבועט של הקיץ כבר פה

זה לא החתול והכלב, זה דג. דוד טור פותח את הסקסי פיש, בר חבוי וקשוח. רפא נאמן הצטרף אליו לפזר קצת סליז והנה קבלתם את הבר הבא בחיי הלילה של תל אביב

הכירו את הסקסי פיש. צילום: שירי  כץ
הכירו את הסקסי פיש. צילום: שירי כץ
7 ביוני 2017

השלט שמכריז על מסעדת טאיפיי הוא סיפור כיסוי, למטה על קופסת האינטרקום כתוב בטוש; סקסי פיש. מאחורי דלת הכניסה המתכתית הכבדה הצבועה שחור, מעכבות את הנכנסים זרועות קטיפה שחורות שחוסמות את המעבר. אחרי שמשתחלים בניהן לתוך מסדרון, נגלה הבר דרך וילון מורכב חרוזים שחורים. זאת הכניסה המסתורית דרכה יסתננו הבליינים בדרך לבר החדש של דוד טור, שהקיץ פותח גם שני סניפים לסוסו ואת מסעדת החופים קליפסו. הסקסי פיש נפתח בשותפות עם רפא (רפאל נאמן, המזוהה כאיש הסקס בוטיק), ורפא הוא זה שמביא את אגף הסליז לעסקה. אין לבר חלונות, חווית הספיק איזי מובהקת, והמזגן פועל בעוצמות סיביריות.

סקסי פיש, דוד טור. צילום: איליה מלניקוב
סקסי פיש, דוד טור. צילום: איליה מלניקוב

מאחורי בקבוקי הסינגל מאלט בוקעת תאורה אדומה. למרות החיבור העסקי המצליח של טור עם השף עומר מילר, לא תמצאו פה אוכל משום סוג או קוקטיילים מגונדרים. הסקסי פיש הוא מקום של טיפוסים מסוקסים מהסוג המיושן שמעדיפים את הדרינק שלהם משתכשך רק עם קוביות של קרח. הבר מוקדש כמעט ורק לדרינקים גבריים ממותגים, לכל היותר בירה פרוני מהחבית (28 ש"ח לשליש ליטר), וליקר פינה קולדה מתחכם. הסקסי פיש משדר אווירה גברית קשוחה, כזאת שנגזרת מסרטי מאפייה, כולל דלפק פורמיקה טורקיז וגופי תאורת לד מאורכים שמזכירים פלורוסנטים מעל הבר. טור מגדיר את הסקסי פיש כ"מקום שלא רוצה לחדש, להפך, מקום שנראה אותו הדבר בכל לילה, ועוד שלושים שנה אחורה".

סליזי כמו שאנחנו אוהבים, הסקסי פיש. צילום: שירי כץ
סליזי כמו שאנחנו אוהבים, הסקסי פיש. צילום: שירי כץ

מעבר למפלס הבר, מדרגות המובילות לחצי קומה גבוהה יותר ובה עמוד ריקוד לשירות הציבור. במפלס הזה ממוקמת בנוסף גם עמדה גדולה של די ג'יי, רחבת ריקוד קטנטנה שמנצנצת מאורות מסתובבים של דיסקו, ציור של מלכת אנגליה חשופת פטמה, וספת לאונג'. במפלס השלישי תאי שירותים בתאורה בצבע אחיד של אדום, כחול או סגול, ומדף שקוף עם סרגל מעל לאסלה. בכל זאת רפא שותף כאן.

סקסי פיש