אוהבים אתכם בנודי: הקולקציה החדשה של נודי ג'ינס

הקולקציה החדשה של נודי ג'ינס תאפשר לכם להתהדר בג'ינס עם סיפור

מותג נודי ג'ינס
מותג נודי ג'ינס
5 באוקטובר 2014

ישנם אלפי מותגי ג'ינס בארץ, החל ממחקי הטרנדים הזולים שברחוב אלנבי ועד למעוטרי קריסטלים בכיכר המדינה, ואי אפשר לשבוע מהם, שכן הג'ינס והטי שירט הם ללא ספק מדיו של האזרח הישראלי הממוצע. אם נמאס לכם להיראות כמו כולם ואתם מחפשים ג'ינס שהוא ייחודי ואישי שיתווך לעולם את אישיותכם הקסומה, הגיע הזמן שתכירו את נודי ג'ינס – מותג ג'ינסים שבדי שהגה קונספט ייחודי, שבו הג'ינס גולמי לחלוטין, ללא כביסות, שפשושים וקרעים, ג'ינס המכונה גם Dry Denim ומגיע במגוון רחב של גזרות בצבע כהה ואחיד. אז איפה הקאץ'?

לאחר שמצאתם את הגזרה שמתאימה לכם ותחרשו על הג'ינס באופן יומיומי, עם הזמן תוכלו להבחין בשינויים: הטלפון או המפתחות שבכיס יתחילו להטביע חותמם על גבי הבד, הכיווץ שנוצר סביב המפשעה בזמן ישיבה יחל להתקבע והחשיפה לשמש תבהיר אזורים מובלטים. בתום הכביסה הראשונה, שעל פי המלצות הצוות צריכה להתבצע לאחר שנה של לבישה יומיומית (סליחה, זה המזרח התיכון פה!), צבע הג'ינס ישתנה לחלוטין.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

בנודי משוויצים בלקוחות האדוקים שלובשים את הג'ינס מדי יום ויוצרים סיפור חיים על גבי מכנסיים, ובחברה אפילו יוצרים העתקים אופנתיים למי שאין לו סבלנות. כך נוצר הדגם "גרים טים סטון מייסון" שנלבש על ידי לי. לי מעבד אבנים למחייתו, והוא לבש את הג'ינס הגולמי לעבודה במשך תשעה חודשים. קולקציית החורף של נודי ג'ינס כוללת את הגזרות הקלאסיות של המותג, ולכל דגם מצורף סיפורו האישי של מי ששימש השראה ליצירתו. פעם בעונה תוכלו גם להגיע לסוף שבוע של תיקונים בחינם, ולהחליף את הנודי הישן שלכם תמורת זיכוי בסך 200 ש"ח או פשוט להחליף בג'ינס שמישהו אחר החליט להחזיר.

להשיג ברשת חנויות סטורי