ארוזות בביטחון: חנות פופ אפ למותג ורסוס נפתחה בפקטורי 54

רשת פקטורי 54 השיקה חנות פופ אפ למותג הצעיר והבועט מבית ורסאצ'ה. בקולקציה: ז'קטי עור וג'ינס, תיקים בעיבוד גס ועוד

מתוך הקולקציה של של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול
מתוך הקולקציה של של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול

רשת פקטורי 54 השיקה – כחלק מהחנות הקבועה שבקניון רמת אביב – חנות פופ אפ למותג הצעיר מבית ורסאצ'ה: ורסוס. בחנות ניתן למצוא את קולקציית חורף 2014־2015 של המותג, שהחל את דרכו כקו משני לקולקציות הגדולות של ורסאצ'ה בימיו של ג'יאני ורסאצ'ה האגדי, שעליו מונתה דונטלה, אחותו הצעירה. ורסוס אמנם נסגר בשנת 2005 אך הושק מחדש בשנת 2009 עם קולקציית קפסולה של כריסטופר קיין (שכיום משמש המעצב הראשי של ורסאצ'ה לצדה של דונטלה) שהצליח להגדירו מחדש כמותג צעיר, רענן ומרדני.

שמלה של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול
שמלה של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול

בדומה לורסאצ'ה, גם בורסוס ניתן למצוא בעיקר שמלות צמודות וחושפניות מבדים איכותיים והקפדה על תפירה וגזרות מדויקות להפליא. הקולקציה החדשה מתאפיינת בסגנון רוקיסטי ובועט, בשילובי עורות ובדים שחורים לצד הדפסי משי צבעוניים בגזרות ספורטיביות – תמהיל מעניין שמבטא בדיוק רב את קהל היעד הצעיר. האלמנט הבולט בקולקציה הוא סיכות בטחון גדולות ומוזהבות שמחברות את החתכים והשסעים הרבים בבגדים. בשמלת עור שחורה, למשל, הן מופיעות באזור הכתף הקדמית, וכאילו מרמזות שהלובשת אותה לא ממש מבקשת להיבלע במרחב. אותו אלמנט חוזר גם בתיקי הקולקציה: תיקים שחורים מלאי ניטים זהובים ותיקים לבנים מעור בעיבוד גס.

תיק עם סיכת ביטחון של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול
תיק עם סיכת ביטחון של ורסוס. צילום: מיכאל טופיול

הקולקציה אמנם לא מציגה מסר חדש או יוצא דופן, אך היא בהחלט מצליחה לתת מענה לנשים שלא דופקות חשבון – לא לחשיפת העור ולא למנהל הבנק. אלה ששורצות במזגן או מקדימות את עדכון הגרדרובה החורפית ישמחו להתעטף באחד מז'קטי העור המוצלחים ביותר שמצויים על הקולב או בז'קט הג'ינס הבהיר מעוטר הניטים הכסופים. הגברים, בינתיים, יאלצו לשבת בצד ולהחזיק לנשותיהם את השקיות, שכן קולקציית הגברים של המותג לא יובאה ארצה. ורסוס להשיג בקניון רמת אביב