ברגשות מעורבים: תצוגת האופנה העונתית של רנואר מתאמצת

סלבריטאים, פאשניסטות וברנז'ה מקומית הגיעו לצפות בתצוגה של רנואר. מה ראינו, בעצם?

תצוגת רנואר 2015. צילום: לם-וליץ סטודיו
תצוגת רנואר 2015. צילום: לם-וליץ סטודיו
27 בינואר 2015

בתחילת השבוע התקיימה בגני התערוכה תצוגת האופנה העונתית של רנואר, שחשפה את קולקציית המסלול של הרשת לקיץ 2015. מדובר במעין קולקציית קפסולה קונספטואלית שתעשה את דרכה רק לחנות הדגל בדיזנגוף סנטר. זהו מהלך שהחלה רנואר כבר בשנה שעברה כתגובה לטענות החוזרות ונשנות על כך שתצוגת התכלית המרשימה על המסלול לא תואמת את הפריטים העממיים שבסופו של דבר מגיעים אל הקולבים, כמו גם כקונטרה לקסטרו המתחרה שמאפשרת בעונות האחרונות רכישה של קולקציית המסלול בחנות האונליין מיד בתום התצוגה. כמו קסטרו, גם היא מנסה לקרוץ כך לקהלים שלא דורכים בדרך כלל בסניפים.

האם הדגמים יגיעו לחנויות? רנואר 2015 (צילום: לם וליץ סטודיו)
האם הדגמים יגיעו לחנויות? רנואר 2015 (צילום: לם וליץ סטודיו)

נקודת המוצא של הקולקציה היא הרצון לבחון את גבולות היחסים שבין אדם לארונו – אלה שבין הרע לטוב, בין הנמוך לגבוה, בין הגברי לנשי ובין היפה למכוער בעולמנו המר. הרוח הנסיונית הזו הובילה לאוסף פריטים שמעורר רגשות מעורבים, ולמרבה הבאסה מסריח מזיעה וממאמץ ונופל לעתים קרובות מדי לקטגוריית הנמוך והרע.

עם זאת, לצד דגמים שנראים כמו תרגיל של סטודנט ממוצע במכון אבני, כמו שמלה לבנה מעוטרת סרטים צבעוניים, אוברולים שאינם מחמיאים לאיש ושלל שמלות ואוברולים בצבעוניות צעקנית שמכניסה את מכונת הכביסה לחרדת ביצוע, הופיעו כמה הבלחות שמתלבשות מתוחכמות אשכרה ירצו ללבוש: שמלות ז'קרד עם סיומת פליסה טניסאית או חגורת קשירה מוגזמת אך נאה, חצאיות מידי עם שכבת פליסה מעניינת באזור המותן או שמלת מקסי מכופתרת עם אמרה מתנפנפת.

היו גם כמה נקודות אור. רנואר 2015 (צילום: לם וליץ סטודיו)
היו גם כמה נקודות אור. רנואר 2015 (צילום: לם וליץ סטודיו)

הפריטים צפויים להגיע לחנות החל מסוף פברואר.