סווטשירט חתולי ועוד דברים שעשו לנו את זה השבוע

מז'קטים שעושים חשק להשתבלל עד סווטשירט מיילל: חמישה דברים שעשו לנו את זה השבוע

אלף אלף. צילום: גיא כושי ויריב פיין
אלף אלף. צילום: גיא כושי ויריב פיין

בלי מטען עודף

קולקציית החורף של המותג אלף אלף מורכבת מ"נדוניה על זמנית של בגדים", לדברי המעצבות איילת הרמל ואפרת לוין, ומציפה רגשות נוסטלגיים דרך אלמנטים מתוכשטים ובדים עוטפים מהסוג שעובר מדור לדור, מבלי לחטוא בקיטש או בקרושה. הווליום של הקולקציה הקולית והמהורהרת הזו מתגבר באוסף ה־One Of, שמורכב מגרסאות מוקצנות וחד פעמיות של הדגמים שקיבלו טיפול של רקמות ושזירת חרוזים וניטים בעבודות יד. הפריטים יוצעו למכירה בסוף השבוע הקרוב באירוע השקה מיוחד.

אלף אלף, 400־1,200 ש"ח, רביעי־שבת, במתחם התחנה ובאשתורי הפרחי 9

[tmwdfpad]

אלף אלף. צילום: גיא כושי ויריב פיין
אלף אלף. צילום: גיא כושי ויריב פיין

מגרגרים מעונג

לא צריך להיות קרייזי קט ליידי כדי להתאהב בסווטשירט החתולי של המעצבת דינה גלס, שעשוי כותנה ובד צוללנים, ובחזית שלו נמתח חתול מבד דמוי עור בהשראת עבודות משנות ה־40 של אמן הזכוכית השבדי ויק לינדסטרנד. אם המחיר גורם לכם להתגרד, רק תחשבו כמה כסף חסכתם על וטרינר.

דינה גלס, 590 ש"ח, נחמני 35 ובאתר

דינה גלס. צילום: דור שרון
דינה גלס. צילום: דור שרון

צמרמורת

"פעם כשהייתי קונה סוודר ב־H&M ב־12 ש"ח בסוף עונה, לא הבנתי במה זה כרוך". תודו שמדובר בווידוי מצמרר כשהוא יוצא מפי מעצבת שמתמחה בסריגים, ענף שהולך ונכחד בישראל. יעל שרעבי, הניצבת מאחורי המותג אנדי ואירן, מציגה העונה קולקציה מכרבלת שיוצרה כולה, מרמת החוט עד התוצר הסופי, במפעל מקומי, בגזרות בסיסיות עם פוטנציאל חרישה אינסופי.

אנדי ואירן, 370־680 ש"ח, סגולה 8 ובאתר

אנדי ואירן. צילום: שרבן לופו
אנדי ואירן. צילום: שרבן לופו

תפרו לנו תיק 

בחוץ אמנם לגמרי מעונן, אבל קולקציית האביב של BLTRX כבר כאן. החידוש: לתיקי הדלי המזוהים עם המותג הצטרפו תיקי קלאץ' מתקפלים במהדורה מוגבלת שמתאפיינים בנגיעות מנומרות, פרנזים ויריעות מטאליות בתוספת רצועת עור שחורה ניתנת להסרה.

BLTRX,י780 ש"ח, בחנויות נבחרות ובסטודיו בתיאום מראש: 5858242־054

תיק של BLTRX
תיק של BLTRX

מתקמבקים

ונעבור לחדשות הטובות של העונה: אחרי הפוגה של כמה עונות, שבו לייבא בקום איל פו פריטים נבחרים של 3־Y, הקו המשותף של יוז'י ימאמוטו ואדידס. למרבה הצער, כדי שנוכל להרשות לעצמנו מכנסי סיגר עם בטנת פרווה סינתטית כחולה או קרדיגן שמולחם לחולצה מכופתרת של המעצב היפני הנערץ, ניאלץ לוותר על תצרוכת הפוטומאקי בשנתיים הקרובות. החדשות העוד הפחות טובות: לא ברור אם היבוא יימשך גם בעונות הבאות.

3־Y,י2,800־6,000 ש"ח, קום איל פו בית בנמל, האנגר 26 נמל תל אביב

Y-3 לקום איל פו
Y-3 לקום איל פו