הקולקציה שתהפוך אתכן לקרן הלייזר של המסיבה

הקולקציה החדשה של סופיה ג'ון שואבת את השראתה ממשחקי המחשב של סוף שנות ה-80 וראשית שנות ה-90. הכי שיק

סופיה ג'ון
סופיה ג'ון
16 בנובמבר 2014

הימים הם שלהי שנות השמונים. אנחנו בחליפת טרנינג, שרועים על השטיח מול הטלוויזיה המכוערת בסלון. מימיננו: אוסף מכתביות ובובות דובוני אכפת לי, פוני קטן, רובוטריק מפורק לגורמים ראשוניים, כוס שוקו בטעם תות וחפיסת נשיקולדה אכולה. משמאלנו: מחשב 286, עטוף בכיסוי ניילון.

הקולקציה השנייה של סופיה ג'ון, המותג הצעיר של אורלי רוזן, שואבת השראה בדיוק מהסצנה הזאת שכל בוגר ניינטיז מכיר. היא מרפררת לאסתטיקה החללית של משחקי המחשב של סוף שנות השמונים וראשית שנות התשעים, כמו "Nitronic Rush", "Tron" ו-"Sky Roads", ומתכניות טלוויזיה של התקופה כגון "The Jetsons", שתפסו את העתיד כנקודה על ציר הזמן שבה הכל מתמלא אורות ניאון, קרני לייזר ולא מעט נייר כסף.

כך, את תפקיד חליפת הטרנינג ההיא מגלם בקולקציה סט של סווטשירט וחצאית תואמת (בשחור או בוורוד עז) עם אלמנטים מטאליים, אפליקציות פלסטיק שובבות מעטרות את אזור החזה של שמלה בסגנון ספורטיבי או של אוברול אלגנטי קצרצר, ובדים בוהקים וחוטים מנצנצים משתלבים בגופייה מתוקה או בטוניקות שנרכסות בחזית. הקולקציה, שמונה 14 פריטים, כוללת גם מכנסיים מודפסים בעלי סיומת מעוגלת בסרטי סאטן, וסוודר צמר גס וחורפי במיוחד. קפטן ז'אן לוק פיקראד בעד.

סופיה ג'ון, 460־1,200 ש"ח. להשיג בבוטיק 5, בנקר ונומרו 13