הקמפיין של "כותון" עושה כבוד לנשים אמיתיות

הקמפיין העונתי של רשת כותון עושה חסד לבגדים, לתקופה ולנו. שאפו!

כותון. צילום: שי יחזקאל
כותון. צילום: שי יחזקאל
22 בספטמבר 2014

קמפיינים שמציגים ״נשים אמיתיות״ במקום דוגמניות (שהן נשים אמיתיות בעלות נתוני גוף שיכולים להיות כמעט חייזריים) כבר אינם חדשות מרעישות, וטוב שכך. המגמה הבינלאומית הכוללת, שהחלה בהתנגדות לפוטושופ והמשיכה בהצבת נשים מקשת רחבה של גילים ומבני גוף בתמונות יחסי הציבור ובמרכז התודעה הציבורית חלחלה היטב לשוק התל אביבי, ולמרות זאת עדיין נעים לראות עוד קמפיין שמצטרף לקטגוריה, במיוחד כשנראה שהוא התבצע באופן נעים ולא כפוי.

״כותון״ הוא מותג אופנה ישראלי. יש לו רשת ארצית, ומציעים בו הלבשה נשית פרקטית, טבעית ונינוחה. הקולקציה החדשה מוצגת בכותון באמצעות שורת לקוחות שהגיעו לאודישנים ברחבי הארץ. היא מיועדת לסתיו 2014, אבל דבר לא מעיד על כך – לא הטרנדים של העונה (שנעדרים באופן מוחלט מהקולקציה) ולא הבדים הקלילים (שיכולים להישלף מהארון גם בקיץ הבא): טוניקות בגזרת גלביה עם מפתח רקום וסיומת שרוול פעמון, מכנסי אריג צרים (שהם בהחלט לא סקיני), חולצות וואל מכופתרות ודקיקות שיכולות להחליף קרדיגן מעל טי שירט וכמה ז'קטים שנגזרו כהלכה מאריגים קלילים, בשרוול ארוך או קצר.

כותון. צילום: שי יחזקאל
כותון. צילום: שי יחזקאל

יחד נוצר מראה שכבות שקל לערבב עם מה שיש בארון, מבדים שנעים ללבוש על הגוף. החזות כללית היא חזות של נוחות: למי שנוח בתוך הבגדים שלה נוח גם בתוך העור של עצמה.