טובים השניים: רשת קסטרו בשני שיתופי פעולה שווים

קסטרו הכריזה על שני שיתופי פעולה שווים במיוחד: עם אלון ליבנה ועם סנדלי השורש. המורה לשל"ח מבייצת משמחה

שת"פ בין קסטרו לסנדלי שורש. צילום: דודי חסון
שת"פ בין קסטרו לסנדלי שורש. צילום: דודי חסון

בחודש שעבר חשפו בקסטרו את קולקציית המסלול שלהם, שיצאה כבר למכירה במהדורה מוגבלת באתר החברה. בקצב המשוגע של עולם האופנה, עד שהאביב באמת יגיע תיחשב הקולקציה הזו לחדשות ישנות – ובקסטרו ערים לכך. לכן בשבוע שעבר יצאו בחברה בהצהרה על שתי קולקציות שיתוף פעולה לקראת העונה החמה, שמורות ליישר קו עם המגמות העדכניות ברחבי העולם.

הראשונה היא בעצם פרק ב' של אותו סיפור – שיתוף פעולה של החברה עם אלון ליבנה בקולקציה מיוחדת שנרקמה עוד בימים שבהם ליבנה היה מזוהה יותר עם הגרסה הישראלית ל"פרויקט מסלול" מאשר עם ביונסה. פריטים ותמונות מהקולקציה צפויים להיחשף קרוב יותר להשקתה בחודש מאי, אך אם מחברים את העיתוי ההשקה לכך שליבנה מבסס את עצמו כמעצב־כוכב של שמלות ערב בארץ ובחו"ל, אפשר לשער שהאוסף יתמקד הפעם בהצעות זוהרות אך נגישות לעונת האירועים ושיזכה בשל כך להצלחה נאה.

שיתוף פעולה נוצץ פחות אך מאוד רלוונטי הוא בין החברה ליצרנית סנדלי המסעות הוותיקה שורש. זה כמה עונות שסנדלי וכפכפי נוחות גונבים את תואר הנעל הטרנדית למתחרים יוקרתיים יותר לכאורה, וכך דגמי הבירקנשטוק השונים וכפכפי הבריכה של אדידס היו לנעלי השעה. לכן שיתוף הפעולה עם שורש, שכבר בגרסתם השחורה המקורית נהנו מעיצוב מינימליסטי מוצלח, הוא מתבקש, והפרחים והשבחים לקסטרו על כך שהרימו את הכפפה.

שת"פ בין קסטרו לסנדלי שורש. צילום: דודי חסון
שת"פ בין קסטרו לסנדלי שורש. צילום: דודי חסון

לקראת פסח יגיעו לחנויות ולאתר החברה דגמים בצבעים תוססים ובדוגמאות גיאומטריות על הסוליה הנוחה והמוכרת של שורש, תמורה טובה ל־199 ש"ח. חבל שהקולקציה מוצעת כרגע רק לגברים, וכל שנותר הוא לקוות שבהמשך הקיץ יימשך השיתוף גם לאגף הנשי של החברה, אולי בצבעי פסטל ועיטורי רקמה שונים שיוכלו להפוך אותן לנעליים להחלפה לריקודים בעונת החתונות, בנות לוויה לשמלות של ליבנה.

קסטרו. החל מ-17.3 בחנויות הרשת