האתר החדש של ירדן הראל משלב את שתי האהבות שלה: אופנה וצילום

מגישת הטלוויזיה הפעלתנית ירדן הראל חונכת אתר לייף סטייל חדש. בתפריט: חיוכים פוטוגניים, צבעי מאכל וחדי קרן

ירדן הראל. צילום: ערן לוי
ירדן הראל. צילום: ערן לוי
26 בפברואר 2017

ירדן הראל לא מתחברת לקונספט שנקרא "שעות שינה", אחרת אי אפשר להסביר את פעלתנות היתר שלה. בעוד שהפעילויות העיקריות שאנחנו יכולים לחשוב עליהן בימים קפואים אלה מסתכמות בכל מה שאפשר לעשות מתחת לפוך, המגישה הדוגמנית והשחקנית לא מפסיקה לתת בראש.

איכשהו, בין הצילומים לתוכנית "חדשות הבידור" שאותה היא מגישה לסדרה החדשה "פולמון" שבה היא משחקת ולקטלוג של חברת ההלבשה התחתונה אינטימה שבו היא מדגמנת, הצליחה הראל למצוא זמן בשביל להקים אתר לייף סטייל מושקע.

ירדן הראל. צילום: ערן לוי
ירדן הראל. צילום: ערן לוי

האתר שנושא את שמה של הראל עלה לאוויר בחודש שעבר והושק רשמית בסוף השבוע האחרון. שיטוט במורד הדפדפן מגלה הפקות אופנה מהקוצעות, צילומי ביוטי, מדריכי סטייל וטיפים שימושיים, לוחות השראה, שיתופי פעולה עם בלוגרים מתחומים שונים, ואיך לא, גם חדי קרן. "התכנים מורכבים מהדברים שאני אוהבת לעשות ושכיף לי לצלם ולכתוב עליהם. תמיד אהבתי לכתוב, ואת עולם הצילום גיליתי בגיל 15 ומאז אני לא מניחה את המצלמה", מספרת הראל, שמתגלה כצלמת לא רעה בכלל. "בשלב מסוים הרגשתי שאני מתפזרת ושבא לי לאגד את כל העבודות שלי במקום אחד, וכך נרקם לו הרעיון להקים מגזין דיגיטלי".

ירדן הראל. צילום: ערן לוי
ירדן הראל. צילום: ערן לוי

גם מכורי הפורן פוד הכבדים יעשו כאן חיים, במיוחד אם יש להם פטיש לעוגיות מושחתות ולקאפקייקס מתקתקים – אבל לא רק. הראל מבטיחה ש"מדור האוכל יתרחב בקרוב ויקרוץ בייחוד לאנשים שאוהבים לבשל אבל לא כל כך טובים בזה".

yardenharel.com