ללמוד ממומחיות: כך תצלמו סלפי כמו דוגמניות־על

במסגרת הפקת אופנה ייעודית מגזין W חבר לשורה של סופרמודלס, ביניהן אדריאנה לימה, קנדיס סוונפול ואלסנדרה אמברוסיו ושחרר מדריך וידיאו שילמד אתכן איך לצלם את הסלפי המושלם. האם זה יכול לעבוד לנו?

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
23 בפברואר 2014

אין כמו סלפי מושלם: התחושה שהעיניים עדיין לא פוזלות, הסנטר עדיין לא כפול והשפתיים בדיוק בנפח הנכון. זה לא שאנחנו נראות ככה במציאות, פשוט אנחנו יודעות להשתמש בפילטר הנכון שיוצר את האילוז'יה שקמנו על הצד הנכון.

מצד שני, יש את ברות המזל הארורות האלה שמצליחות לקום על הצד הנכון בכל בוקר – דוגמניות־על כמו אדריאנה לימה, קנדיס סוונפול, אלסנדרה אמברוסיו ודוצן קרוס. לבנות היונה הנפלאות האלה חבר מגזין "W" ליצירת מדריך וידיאו שמבקש ללמד כל פשוטת עם איך לצלם סלפי בניחוח של מסלול.

הנה זה בא:

עכשיו, בואו נשאל את עצמנו: האם לנו זה באמת יכול לעבוד? האם אנחנו, נשים שמקבלות שיחה שבועית מהבנק, טלפון מהגן של הילד, עקיצה מנציגת ועד הבית, מיגרנה מהנחירות של הבעל (שכלל לא מזכיר חיצונית או פנימית את מתיו מקונוהי, תודה) וטחורים מהבוס בעבודה – האם יש לנו סיכוי להצטלם ללא איפור ובספונטניות מוחלטת ולהיראות כאילו אנחנו לוגמות דם של בתולות עם הקפה של הבוקר?

כנראה שלא. ואתן יודעות מה? גם זה בסדר. העיקר שהסנטר עדיין לא כפול.