נועלים את הבסטה: נעלי החתונה שיישארו אתכם גם אחרי האירוע

בניגוד ליתר בגדי הערב, נעלי החתונה יכולות בהחלט לשרת את החתן והכלה גם אחרי הערב המיוחד. הנה זוגות ששווים השקעה

נעלי כלה של ונלטינו רד. צילום: יח"צ
נעלי כלה של ונלטינו רד. צילום: יח"צ

לכלות

מליסה

אם האגדה של "סינדרלה" הייתה משוכתבת בזמננו, יש מצב שאת נעל הבדולח שלה הייתה מחליפה גרסת הפלסטיק הזו של המותג הברזילאי מליסה, שהיא נעל הכלה שעושה טוויסט גומי רציני על הקלאסיקות הרומנטיות של התחום.

549 ש"ח, להשיג ברשת סטורי, ובחנות הדגל של מליסה

למליסה

נעלי כלה של מליסה. צילום: יח"צ

קאלה

במסורת של משהו כחול, ישן ושאול, נוהגות חברותיה הטובות של גיבורות סרטים אמריקאיים להעניק לכלה לעתיד ביריות למזל טוב. הנעל בניחוח הווינטג' של קאלה היא כמו בירית המשלבת על כף הרגל את עיטור הוולנים התחרתי שלה ומעניקה רענון עם גון בז' אפרורי ללבן השגור.

340 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

לקאלה

נעלי כלה של קאלה. צילום: יח"צ

יונייטד ניוד

גוונים מטאליים הם גם רעיון מוצלח שמחדיר חיוניות בתלבושת ההגמונית הצחורה, ובמיוחד נעל הכסף של מותג הנעליים הלא שגרתי יונייטד ניוד, המשובצת באבני חן בוהקות בגוונים מנצנצים.

1790 ש"ח, להשיג בדיזנגוף 180 ובקניון רמת אביב

ליונייטד ניוד

נעלי כלה של יונייטד ניוד. צילום: יח"צ

לואי ויטון

חתונה היא זמן טוב לשפוך סכום לא רק על שמלה יקרה אלא גם על נעלי מעצבות, שתמיד חלמת שיהיו בארונך אבל הרגשת שההוצאה היא מופרזת מדי. הסנדל השטוח של לואי ויטון, המשובץ במוטיבים מטאליים, יהיה נהדר לשלב הריקודים של הערב, וגם למסיבות שנים לאחר מכן.

3,900 ש"ח, להשיג בה' באייר 40

ללואי ויטון

נעלי כלה של לואי ויטון. צילום: יח"צ

ולנטינו רד

עוד נעל חלומות שדורשת השקעה היא הסנדל המלבב מבית ולנטינו, בחגיגה של מוטיבי עור פרחוניים שישדרגו כל שמלת כלה רומנטית. היא גם תעבוד נהדר בכל קיץ עם שורטס מג'ינס או עם שמלה אביבית נעימה.

1,990 ש"ח, להשיג בפקטורי 54

לפקטורי 54

נעלי כלה של ונלטינו רד. צילום: יח"צ

לחתנים

אלדו

נעלי האוקספורד מעור הן אולי קלאסיקה שגרתית בתחום הנעלת החתנים אבל כזו שתמיד עובדת, במיוחד עבור מי שלא רוצה לקחת סיכונים ומעוניין להמשיך עמן שנים קדימה. סוליית העץ של אלדו מעניקה להן טאץ' מודרני זהיר.

799 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

לאלדו

נעלי חתן של אלדו. צילום: יח"צ

אמפריו ארמני

להתחתן עם מוקסינים זו הצהרה, אך להתחתן עם מוקסינים מחוררים מבית ארמני דורש כבר אומץ של ממש. הנעל המרהיבה הזו תמשוך אפילו יותר תשומת לב בליווי גרביים בהירות, אך תהפוך לסולידית יותר בליווי גרביים שחורות.

2,990 ש"ח, להשיג בפקטורי 54

נעלי חתן של ארמני. צילום: יח"צ

Fiocco Nero

שילוב של משטחי צבע בנעלי החתן יכול להוסיף מעוף לחליפה סטנדרטית, במיוחד כשמדובר בדגם קלאסי בצורתו, המשלב גוונים של כתום שרוף ונייבי שייראו מעולה עם חליפות בגוונים כחולים או חומים וג'ינס כהה בירח הדבש.

750 ש"ח, להשיג בשלמה המלך 4

לפיוקו נרו

נעלי חתן של Fiocco Nero. צילום: יח"צ

גוצ'י

חולם להתחתן בסניקרס? זו לאו דווקא פנטזיה לא אפשרית אך כדאי לשכוח מהנייקי אייר מקס. נעלי העור הבהירות של גוצ'י מעוצבות בקווים נקיים מספיק ועם חומרים ורמת גימור שמשדרים איכות שלא תעליב גם את חליפת החתן המוקפדת ביותר.

2,600 ש"ח, להשיג בה' באייר 26

לגוצ'י

נעלי חתן של גוצ'י. צילום: יח"צ

Maians

חתנים שמעדיפים לא לנעול עור בערב הגדול יכולים לבחור במוקסיני הבד שברשת סטורי, שתוספת התיפור העליון הבולט שלהן מעניקה להם תחושה שבטית שתעבוד נהדר עם חליפת פשתן בחתונת צהריים נינוחה.

399 ש"ח, להשיג ברשת סטורי

לסטורי

נעלי חתן של Maians. צילום: יח"צ