סלפי מפלסטיק: ברבי מצטרפת לאינסטגרם

לכבוד שבוע האופנה בניו יורק, ברבי מחליטה שלא להישאר מאחור: אייקונית האופנה הפופולרית ביותר של המאה ה-20 מצטרפת לאינסטגרם

ברבי. צילום מסך (אינסטגרם)
ברבי. צילום מסך (אינסטגרם)
28 באוגוסט 2014

שירות אינסטגרם הוא מהבמות המרכזיות לבלוגריות אופנה ופאשניסטיות בעולם, אך עד היום בלטה בו בחסרונה אייקונית האופנה הכי פופולרית של המאה ה-20 – ברבי. לכבוד שבוע האופנה בניו יורק שייפתח בשבוע הבא, הצטרפה הבובה האגדית לאינסטגרם ופתחה חשבון משלה. כבר יש לה למעלה מ-14 אלף עוקבים והמספר צפוי לגדול ככל שיתקרב שבוע האופנה.

את החשבון של ברבי שעלה השבוע לאוויר מתפעלת חברת מטל (Mattel) שבבעולתה המותג והיא דואגת להעלות תמונות של הבובה בפוזות שונות עם תלבושות שונות (הצלם הוא בטח קן). לחובבות האופנה שמחפשות סיבה נוספת לעקוב אחר ברבי, תדעו שהיא עומדת להיות בשבוע הבא בתערוכות בניו יורק והיא תעלה לא מעט תמונות מהשורה הראשונה ומאחורי הקלעים. הנה כמה תמונות חימום בשביל לעורר לכן את התאבון: