מחוץ ללופ: קולקציית התכשיטים החדשה של קרן וולף נוגעת באינסוף

קרן וולף מפתיעה עם קולקציית תכשיטים בהשראת סמל האינסוף

התכשיטים של קרן וולף. צילום עידו איזק
התכשיטים של קרן וולף. צילום עידו איזק
21 בינואר 2015

טבעת שמיועדת לשתי אצבעות, צמיד משובץ אבנים שנכרך סביב הירך, עגיל שמשתלשל ממנו מקל שננעץ בפקעת שיער, כפפת עור מנצנצת או תכשיט ראש מוזהב בצורת אוזני מיקי מאוס – בקולקציית התכשיטים החדשה של קרן וולף יש אמנם גם פריטים קונבנציונלים יותר, אבל ללא ספק העיניים של מעצבת התכשיטים הפופולרית נוצצות באופן מיוחד כשהיא שולפת את הדגמים הפסיכים מהארסנל ומדגימה, למשל, איך אמורים לענוד, כלומר לחבוש, מצחיית זהב ספורטיבית על הראש.

וולף היא חביבת הכלות וחובבות הרטרו וידועה בעיקר בגלל הזיקה העמוקה שלה לווינטג', ודווקא בגלל זה מעניין הכיוון שהיא חתכה אליו. כלומר, היא לא זנחה אפילו לרגע את הגלאם הישן והטוב, אך במקביל היא מפתחת קווים עכשוויים, ניסיוניים, וכן, גם מעניינים יותר.

קולקציית התכשיטים של קרן וולף בהשראת סמל האינסוף. צילום עידו איזק
קולקציית התכשיטים של קרן וולף בהשראת סמל האינסוף. צילום עידו איזק

הקולקציה הנוכחית שואבת את השראתה מסמל האינסוף. מככבות בה שרשראות פתוחות שבסופן גדילים שניתן לכרוך על הצוואר או על המותן באינספור דרכים, ושרשראות קולר חלקות או משובצות אבנים צבעוניות בקצוות, היוצרות צורת 8 בסגירה. לצד השרשראות הזוהרות, שישמחו כל טי שירט מעפנה, מצטיינים גם עגילי חישוק מוזהבים וצמיד אסרטיבי במיוחד שמתפתל על כל כף היד. שווה לצאת מהשגרה.

טווח מחירים: 290־1,650 ש"ח. להשיג בחנויות המעצבת, ה' באייר 18, שבזי 1