משקל כבד: מאמני הכושר שאתם חייבים לעקוב אחריהם באינסטגרם

חולמים על בטן שטוחה ואחוריים לוהטים אבל זקוקים לזריקת מוטיבציה? תתחילו לעקוב אחרי המאמנים שמתעדים את הביץ' בודי שלהם לאורך כל השנה, זה כבר יקים אתכם מהספה

אירה דולפין, פינק רום צפון (צילום: שי אדם)
אירה דולפין, פינק רום צפון (צילום: שי אדם)

אינה וייסנברג

אינה מקיימת אימוני כושר אישיים וקבוצתיים בחוץ וגם בחדר הכושר שבביתה. בשנה האחרונה היא השיקה את פרויקט חופשות הכושר שלה, בו מתאמנים נוסעים בקבוצה ליעדים שווים על מנת להתאמן ולנוח. מעבר להיותה מאמנת כושר היא מעיין בלתי נדלה של אינפורמציה בנושא תזונה.

https://www.instagram.com/p/BTZIgSPl509/

תומר טנצר

מה משותף לכל המתאמנות של תומר טנצר שמופיעות באינסטגרם שלו? העובדה שכולן נראות כמו סופרמודלז (להוציא את המתאמנת בר רפאלי שהיא אשכרה סופרמודל). דרך מצוינת לשטוף את העיניים בקנאה.

ליקי רוזנברג

אם אתם חושבים שזה לא פאן להתאמן, כנראה שלא נתקלתם בעמוד האינסטגרם של מאמנת הסלבס ליקי רוזנברג. בואו לראות חיוכים (וגופים) מעוררי השראה.

https://www.instagram.com/p/BSgEAtvAAiH/

אירה דולפין

למאמנת, הדוגמנית, משתתפת תוכנית "המאמנים" והבעלים של סטודיו פינק רום, אירה דולפין, יש הרבה מה לשתף ברשתות החברתיות. כבר ציינו שהיא אמא לשניים? קבלו קצת השראה עם תמונות לפני ואחרי של מתאמנים, טיפים לכושר בבית והצצה לחדרי הכושר בבעלותה של אירה.

https://www.instagram.com/p/BUB-OJeFMHb/

טליה סוטרא

אפילו בחודש רביעי להריונה טליה סוטרא יכולה להתקפל לבייגלה. מאמנת היוגה המקומית שהצליחה לעשות חיל מעבר לים מאמנת סדנאות בתל אביב, מדריד וניו יורק. שאפו.

אלירן מצקי

המאמן האישי ושחקן הכדוריד אלירן מצקי מעלה באופן קבוע סרטונים של אימונים עם מתאמניו, אוכל בריא ומגרה וציטוטים מעוררי השראה שאולי יגרמו לכם להחליף את הפיתה בסלט.

View this post on Instagram

They told me the Pizza has arrived ????????

A post shared by E.M Training. (@eliranmatzki) on

יעל בן הרוש

המייסדת של יעל פילאטיס, יעל בן הרוש, מציגה באינסטגרם שלה סרטונים של אימונים קצרים של פילאטיס רצפה והרמת משקולות.

View this post on Instagram

????yoga????

A post shared by Yaelpilates (@yaelpilates1) on

רוויטל אלון
מאמנת הגלישה והסאפ רוויטל אלון לא מסתפקת רק במרחבים הפתוחים. תוכלו למצוא אותה מדריכה קבוצות ספינינג, הרמת משקולות ואימוני כוח – מה שאומר שלא תשתעממו כשתצפו לה בפיד.

אודי סהר

אודי סהר אינו רק יוגיסט, אלא גם נטורופת ורוקח הממלא את הפיד בפוזות יוגה מגניבות לצד מנות בריאות המבוססות על צמחים והרבה מיצים ירוקים.