דיני סמים

רכישה, שיתוף והתמכרויות

5 בדצמבר 2013

 1. רכישה

1.א סמי פיצוציות

 פיצוציות נועדו לסיגריות ומסטיקים. גם אם לינדזי לוהן מחכה לכם בבית והיא בדוּדה, חל איסור לרכוש רעל עכברים שמשווק תחת שמות כמו נייס גאי, מבסוטון, סקאנק, ספיישל קיי ואפילו חגיגת.

1.ב ערבות הדדית

חברים שמעשנים, מסניפים ונדלקים יחד – מתארגנים יחד ללא חשבונות. היה והסוחר נעלם, על כל אחד מהפרטים בקבוצה לעשות את מירב המאמצים בגיוס כיוון חדש.

1.ג התארגנות במצוקה

מותר לבקש מצד שלישי שיתארגן גם עבורך עד פעמיים. אם לאחר מכן לא יציע איש קשר, מותר לבקש התארגנויות נוספות, אך להציע לשם הנימוס עמלת סינג'ור.

2. שיתוף

2.א הזמנת נספחים לביקור בתאי השירותים תיעשה אך ורק באישור מוקדם של בעלי השלל. ג'וינט מותר להעביר ללא רשות ללא יותר משני סובבים, וגם זאת בתנאי שהוא גדול ושהם אינם ידועים כעלוקות.

2.ב אם נפל בחלקך להיות נספח, צ'פר את המזמין ו/או את בעלי השלל בצ'ייסר.

2.ג שחררו את בקבוק האמ.די אחרי שניים־שלושה שלוקים. אין דבר מבאס מלהידלק כשמופנים אליך מבטי נאצה.

 3. מתנזרים

חברים שמתנזרים מסמים זה חסכוני, אלא אם כן הם מבאסים בהרצאות מטעם אל־סם. במקרה כזה, יש לבקש בנימוס אך בתקיפות שיניחו לכם.

4. חולים

על חבר שמהווה מפגע תברואתי להתריע מראש מלקחת חלק בהעברת הג'וינט/ בקבוק/ קשית. מספיק שכולם יסבלו מיומיים של דאון, לא צריך גם שפעת או הרפס.

5. מול הילדים

 5.א עישון

ניתן לעשן ליד הילדים רק אם הם מתחת לגיל 3 או מעל גיל 20.

5.ב כל השאר

יש להימנע מצריכת סמים שאינם מריחואנה מול הילדים. "אימא, למה יש לך עיניים גדולות כל כך?" היא לא שאלה שאתם רוצים לענות עליה לבת ה־5 שלכם כשאתם דלוקים.

 6. מריחואנה רפואית

 6.א חיסיון רפואי

הכלל הראשון בנוגע לחבר עם מריחואנה רפואית – לא מספרים לחברים אחרים שיש לכם חבר עם מריחואנה רפואית.

6.ב מינון

חבר עם מרשם לגראס רפואי הוא לא בופה. ניתן לבקש ממנו חומר רק בעת מצוקה ובשום פנים ואופן לא להפוך זאת להרגל. בביתו, אתם יכולים לגלגל לעצמכם חופשי.

7. סרטים רעים

 7.א עזרה לחברים

לבליין שנכנס לסרט רע מותר לשלוף חברים ממסיבה למטרות התאוששות – פעמיים בלבד לכל חבר לאורך הערב. לאחר ניצול כל החברים, תיאלצו לסיים את הסרט לבדכם ולשקול אפשרות של הפסקת שימוש בסמים אם מדובר באינסידנטים חוזרים.

 7.ב עזרה לזרים

היה ונתקלתם במסיבה באדם שנכנס לסרט רע ולא מוצא את חבריו – המינימום הוא ללכת איתו לשטוף פנים ולארגן לו בקבוק מים. אם אתם אנשים טובים ו/או משעמם לכם, ניתן לשבת איתו בצד או לקחת אותו לשאוף אוויר.

7.ג ואהבת לרעך כמוך

צחוק או הצבעה לעבר מי שנראה גמור מדי אסורים בהחלט.

 8. מכורים

חבר שמגזים בצריכה הנרקוטית יידרש לאינטרוונשן בנוכחות שני חברים לפחות. על כל הנוכחים להיות במצב סחי. אם השיחה מלאת האהבה והקשיחות לא עזרה – כנסו לגוגל וחפשו "כפר גמילה".