ריגושים תותבים: 12 גלגלי הצלה לזוגיות דועכת

ממשחק קלפים "הרפתקני" לזוגות עייפים ועד שעון מעורר שרוטט במקומות הנכונים - 12 גלגלי הצלה לכל מקרה של זוגיות דועכת

פרידה (צילום: shutterstock)
פרידה (צילום: shutterstock)
18 באוגוסט 2016

סדרו את הבית

זוגות רבים צולחים את מבחן האהבה, האמון ואפילו את ההיכרות הלא פשוטה עם ההורים – אך נכשלים דווקא במבחני הכביסה והכלים החשובים לא פחות. אפליקציית Simply Us מאפשרת לזוגות לנהל את מטלות הבית בממשק משותף כדי למנוע הטחה הדדית של אחריות, או לחלופין, לדאוג שלא תביאו הביתה שני קרטונים של ביצים באותו היום. שימו לב שאין בכוחה לחנך מחדש בן זוג עצלן, ובמקרה זה לא תהיה ברירה אלא לפנות לאמצעים קשים יותר.

מתי

כשרבים על מטלות הבית.

בשורה התחתונה

הדור הבא של רשימות המכולת.

להורדה בחינם ב־App Store

כמו אדם וחווה

Adams & Eves הוא מיזם ישראלי חדש הקורא לזוגות עייפים להשאיר את הציניות בסלון ולהפוך את חדר השינה למשחקייה של בית ספר שדה. מדובר במשחק קלפים זוגי שבו כל אחד מבני הזוג שולף קלף מן החפיסה ומחויב לבצע את המשימה שהוטלה עליו. התעלמו ממשימות כדוגמת "זה הזמן לצחצח לפרטנר את השיניים", שעשויות לדכא את התשוקה האנושה ממילא.

מתי

כשאזלו כל הנושאים האפשריים לשיחה.

בשורה התחתונה

חומר הרדמה מצוין.

adamsandeves.com,ו120 ש"ח

התעוררות או חומר הרדמה. Adam & Eve
התעוררות או חומר הרדמה. Adam & Eve

להסתדר בשלשות

בדיעבד מתברר כי טינדר לא הובנה כהלכה בקרב הרווקים בישראל. חלקם תפסו אותה כאפליקציית היכרויות מהוגנת, ואם התמזל מזלם הם כיום נשואים עם ילד בהוד השרון (אם לא, הם עדיין מתקשים להימלט ממעגל הסטוצים ותוהים מדוע). חלקם היו זוגות שביקשו לסנף שותפים למיטה, ועם הזמן עברו לאפליקציית 3nder שיועדה בדיוק לשימוש הזה. בשמה החדש Feeld (עמו היא כבר לא מוגבלת לאורגיות משולשות בלבד), האפליקציה הולכת וצוברת פופולריות בקרב זוגות שאיבדו עניין במחול הרפטטיבי של קיום יחסי מין עם אותו פרטנר, באותן תנוחות ובסדר קבוע. ברוב הפעמים זה עובר בשלום.

מתי

כשסופרים את כמות הפעמים שבה שכבתם לפי מדד חודשי.

בשורה התחתונה

למי שרוצה למרוח שוקולד על הסטייק מדי פעם.

להורדה בחינם ב־App Store ובגוגל פליי 

זוכר את נובמבר?

כל מערכת יחסים מתפקדת אמורה לייצר מצבור של תמונות סלפי ובדיחות פרטיות בתיבת המדיה של הווטסאפ. אפליקציית קאפל (Couple) מבקשת להשתלט על השוק המוזר הזה עם פיצ'רים כמו נשיקות דיגיטליות (אתם שמים את האגודל על אותה נקודה במסך, הסמארטפון רוטט בתגובה), טיימליין המציין את כל הרגעים החשובים של הזוגיות ואפשרות לשלוח תמונות וסרטונים שייעלמו מהשרתים תוך כמה שניות.

מתי

כשמערכת היחסים עוברת ללונג דיסטנס.

בשורה התחתונה

הטוסיק הזה ישמיד את עצמו תוך 20 שניות.

להורדה ב־App Store ובגוגל פליי

זוגיות או לא להיות. אפליקצית Couple
זוגיות או לא להיות. אפליקצית Couple

התעוררות

לייפמאקס (Lifemax 331) הוא שעון מעורר רוטט שאפשר לתחוב לתוך הכרית מבלי לעורר מהומה רבתי בחדר השינה. גאולת בן הזוג העצמאי או המובטל משעת ההשכמה שלכם וצמצום מקסימלי של נרגנות הבוקר עשויה להתברר כתשובה ל־90 אחוז מהבעיות במערכת היחסים.

מתי

כשנקלעים לריבי בוקר תכופים.

בשורה התחתונה

איף יו לאב סמבאדי, לט ד'ם סליפ.

להשיג באמזון, 21 דולר

התעוררות. Lifemax 331
התעוררות. Lifemax 331

עסו את הדבר הנכון

אינספור מערכות יחסים התפרקו על רקע גב תפוס ללא מענה הולם. בבית "דרך חיים" בנמל תל אביב לא ייתנו לכם דגים אלא ילמדו אתכם לדוג, בקורס עיסוי זוגי מזורז המיועד לזוגות שצמאים למגע אוהב אבל בורים בתורת הנעימי. ברגעי האמת זה עוד עשוי להציל את הקשר. אם בלבכם אצורים כעסים על מתודות שטיפת הכלים של בן או בת הזוג, פנו לסדנה אחרת.

מתי

כשהפעמיים האחרונות שבהן נגעתם זה בזה היו בטעות.

בשורה התחתונה

ההקשר היחיד שבו הפי אנדינג הוא מושג לגיטימי.

בית דרך חיים, יוסף יקותאלי 3 תל אביב, 6044044־03, 350 ש"ח לזוג

כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט
כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט

שחיית חזה

אם תשלפו מהן את עשרות הילדים המסריחים מקרם הגנה ותחתונים ספוגים בשתן, תמצאו שבבריכות העיר מגולם פוטנציאל רומנטי בלתי ממומש. בעיריית תל אביב־יפו מבינים זאת היטב, ובערב ט"ו באב (חמישי 18.8) תיפתח בריכת גורדון בחינם לזוגות המחזיקים בכרטיס דיגיתל. אל תיתנו לחושך לבלבל אתכם, כדי להסיר את בגד הים תצטרכו להרחיק עד לחוף עצמו.

מתי

כשבפעם האחרונה שביליתם מחוץ לבית כרטיס לסרט עלה 35 ש"ח.

בשורה התחתונה

לנסות לפחות פעם אחת בקיץ.

אולדסקול. בריכת גורדון. צילום: לע"מ
אולדסקול. בריכת גורדון. צילום: לע"מ

שביל הבריחה

כל פוליטיקאי מתחיל יודע שהתגייסות כנגד אויב משותף היא הספין האולטימטיבי בשעת צרה. עומדים בפני מקרה חירום זוגי? זה הזמן להילחם בבובות המתכת של קרקס הסטימפאנק, חדר הבריחה המעוצב לעילא שחתום על שיקום מערכות היחסים של עשרות גיקים בעיר.

מתי

כשאתם מתים לברוח ולא יודעים איך לעשות את זה.

בשורה התחתונה

ההיחלצות מהחדר כמטפורה להיחלצות מהמשבר הזוגי.

קרקס סטימפאנק ב־Out of the Box, בן יהודה 100 תל אביב, 3741856־03, 220 ש"ח לזוג

זמן מסך

הגיוני בהחלט שלא תתעניינו בשיחות המטבחון היומיות שניהל בן זוגכם בעבודה ושלא תרצו לשמוע על כל מרכיביו של הסלט שהרכיב לעצמו במזללה שמתחת למשרד. מערכות יחסים מוצלחות נשענות על נושאי שיחה משותפים, ובהיעדר חברים לרכל עליהם אין ברירה אלא לפנות לדמויות בדיוניות ולשריין סדרה לבינג' משותף.

מתי

כשהברחתם את כל החברים המשותפים שלכם.

בשורה התחתונה

צעד הכרחי לזוגות בני דור ה־Y.

יש מתנדבים?

אם יש לכם נטייה לשקוע באידיאליזציה לחיים שמחוץ לכבלי הזוגיות, מוטב שתיזכרו איך העולם שבחוץ נראה באמת (רמז: פחות כיף מכפי שדמיינתם). התנדבות משותפת עם קשישים בודדים תכסה שלוש מטרות בפעולה אחת: תרומה לחברה, זמן משותף עם בן הזוג ותובנות שיפילו אתכם בחזרה לזרועותיו בפרץ קתרטי של בכי.

מתי

כשמפציעות הפנטזיות הראשונות על חיי רווקות משגשגים.

בשורה התחתונה

שלישייה שבה כל הצדדים מנצחים.

חפשו את מרכז היום הקרוב לביתכם באתר התנדבות בישראל

שונאים, סיפור אהבה

שתיקות קרות מסביב לשולחן הן הסימפטום האולטימטיבי למערכת יחסים גוועת. למרבה המזל עומדת לשירותכם דרך מילוט אפקטיבית בגזרה זו: קבעו ארוחה בחברת זוגות נוספים באמצעות מיזם EatWith, הפקידו את האחריות לגלגול השיחה בידי אנשים אוהבים ורעננים מכם, ועל הדרך תוכלו לתרגל חילופי זוגות על יבש. במקרה הכי גרוע תוכלו ללחוש זה באוזנו של זה מילות תיעוב ולטנף על הנוכחים בשולחן. אין דבר מגבש יותר מאויבים משותפים.

מתי

כשהפסקתם ללכת למסעדות כי הבנתם שאין לכם על מה לדבר.

בשורה התחתונה

אורגיה למתחילים.

eatwith.com

לפי הספר

במקום לחסל את חשבון העו"ש עקב התמכרות להזמנת משלוחים (ולהסתכן בסכסוכים על רקע פיננסי), אפשר לתעל את ארוחת הערב לטובת התקשורת הזוגית. ספר המתכונים "Date Night In", שנערך על ידי זוג נשוי שמצא נחמה בבישול משותף, מכיל יותר מ־120 מתכונים שכיף להכין ולאכול ביחד. בסוף הארוחה, קראו את ספר ההמשך "כיצד לא לריב על שטיפת כלים למתחילים".

מתי

כשכל ערב בבית מסתכם בבהייה במסך הטלוויזיה.

בשורה התחתונה

אלטרנטיבה טובה לאכילת הלב עם כפית.

להשיג ב־anthropologie.com,ו27.50 דולר

לקרוא ולשרוף. Date Night In
לקרוא ולשרוף. Date Night In

היכנסו לוייב

צעצוע המין הנמכר ביותר בעולם – "We Vibe" –  קנה את תהילתו בכך שמצא את הדרך לענג את שני הצדדים ולשים סוף לתחושות הקיפוח במיטה. הוא כולל שני מנועי רטט, אחד על הדגדגן ואחד בפנים הנרתיק, ומאפשר חדירה וגינלית מלאה שתרטיט גם את איבר המין הגברי. בגרסתו המחודשת (We Vibe 4 Plus) ניתן לשלוט במצבי הרטט השונים באמצעות אפליקציה ייעודית.

מתי

כשמישהו מרגיש מקופח במיטה.

בשורה התחתונה

עוד צעד בדרך לשוויון בין המינים.

We Vibe 4 Plus,ו890 ש"ח, להשיג ב-sisters.co.il

לי ולך. We Vibe
לי ולך. We Vibe

עקבו אחרי

אם הפציעו בראשכם חשדות על מעשיו של בן הזוג במקומות מסתוריים ובזמנים משונים, אתם נמצאים על מדרון חלקלק שסופו בהתמוטטות עצבים בעיצומה של ארוחה משפחתית, כבמיטב הדרמות המשפחתיות של HBO. אפליקציית "Where Are You", המאפשרת  להתחקות אחר בן או בת הזוג באמצעות נתוני ה-GPS של הסמארטפון, עשויה לסכל את המבוכה ולשמור על תדמיתכם הכמעט נורמלית בעיני המשפחה המורחבת.

מתי

כשחושדים בבגידה.

בשורה התחתונה

כמו בלש פרטי, רק טיפה פחות מביך.

להורדה בחינם ב־App Store ובגוגל פליי

רדפו אחרי הזנב של מישהו אחר

כשכלו כל הקצים, אין מנוס: עליכם לאמץ כלכלב או חמור מכך, להביא ילד לעולם. קבלת אחריות על יצור חסר ישע תקנה לזוגיות הארכת זמן של שנה וחצי במקרה הרע, ובתום פרק הזמן המוקצב תמיד תוכלו לחזור על הפעולה בשנית. הביטו על ההורים שלכם ותבינו – גם אתם שימשתם פעם כגלגל הצלה.

מתי

לקראת הסוף.

בשורה התחתונה

תלמדו מהשיטה של אימא ואבא.

ושיהיה בהצלחה. צילום: Shutterstock
ושיהיה בהצלחה. צילום: Shutterstock