חיית פרסום

טינקרבל הילטון, למבי דנהאם, פול ביבר וקיטי פרי הן כנראה החיות הכי מתועדות בעולם

למבי דנהאם
למבי דנהאם
8 במאי 2014

למבי (לינה דנהאם)

לפני קצת יותר משנה אימצה דנהאם את למבי ממעון לכלבים עזובים בברוקלין, ומאז היא לא מפסיקה להשוויץ בו באינסטגרם שלה. למבי, שניחן בפנים אנושיות בקטע קצת מפחיד, אפילו הופיע לצדה של דנהאם בסדרת צילומים ל"ווג" האמריקאי.

למבי דנהאם

סאני ובו (משפחת אובמה)

עם מגורים מפנקים בבית הלבן, שני כלבי המים הפורטוגזיים של משפחת אובמה ללא ספק נמנים עם צמרת אצולת הכלבים בעולם. אחרי הכל, לא כל כלבלב עובר את הבידוק הביטחוני בדרך לחדר הסגלגל, וזוכה להתחכך ברגלי האנשים שמקבלים את ההחלטות החשובות באמת.

סאני ובו אובמה

טינקרבל (פריס הילטון)

הצ'יוואווה של הילטון היא כנראה הפול מקרטני של הכלבים. אחרי שהתפרסמה כבת הלוויה האהובה על הכוכבת הטראשית וזכתה לסיקורים משל עצמה במדורי הרכילות, הופעותיה בתקשורת התמעטו, ויש הטוענים שבשנים האחרונות הילטון בכלל החליפה אותה בכפילה. אנחנו חושדים ברצח.

טינקרבל (פריס הילטון)

פול (ג'סטין ביבר)

לפול הקוף היה הכל. בחברתו של ביבר אפשר לשער שהוא השתתף בלא מעט מסיבות רוויות סמים ודוגמניות, עד שיום אחד לביבר הדוש נמאס ממנו, והוא נמסר לגן חיות בגרמניה. היום הוא מקסימום שווה ליהוק ל"היכל התהילה" של הקופים.

מרדית (טיילור סוויפט)

לחתולה של סוויפט יש חשבון טוויטר עם כמעט 10,000 עוקבים, ובו היא מפרסמת ציוצים מגלומניים כמו "אני הנסיכה של עיר החתולים. תשתחוו לי, ביצ'ז". קצת צניעות לא תזיק.

מרדית סוויפט

קיטי פרי (קייטי פרי)

פרי קראה לחתולה שלה קיטי פרי (Kitty Purry – יענו, חתלתולה פרוותית), כדי שהיא לעולם לא תהיה כוכבת בזכות עצמה ותצליח להתעלות על הבעלים. אחרי כמה הופעות אורח לא רעות בכלל בסיבוב ההופעות של הזמרת, בהחלט אפשר להבין למה.