גו פאק יורסלף

שלחנו את כתבנו לזיין את עצמו. הוא כשל, אבל עדיין כתב על זה טקסט ממש ארוך

בלון
בלון
13 במרץ 2014

לעולם לא אשכח את הלילה שבו סיפר לי ג'רמי פוגל משהו שלא אשכח לעולם. "ליעד כדורי", הוא אמר, "אני רוצה לספר לך משהו שלא תשכח לעולם. ליעד כדורי, נשמה צדיקה מאוד, יש גברים שמזיינים את עצמם בתחת".

"עורבא פרח!", מחיתי בארמית, כמו תמיד כשאני משחזר דיאלוגים מהזיכרון. "בוקי סריקי!". אבל פוגל התעקש להראות לי את האמת באותות, במופתים וב־youporn. הרגשתי קצת גייז, כי הוא בדיוק בישל לי פסטה ומזג לי יין, אבל הסקרנות, כמו שאומרים, זיינה את החתול. ובלילה ההוא, באתר youporn, הייתה לי התגלות. כי בלילה ההוא ראיתי גבר חודר לעצמו.

הו, אורובורוס אגדי! הו, פרפטום מובילה! נרקיסוס באגם, רואה את עצמו חודר לעצמו! עצמאות! קוממיות! הידד, משק אוטרקי! הידד, אוטואמנציפציה! כן לנישואים חד חד מיניים! כן למשגל העצמי!

בכיתה ז' אמיר הוכיח לי (הרבה) מעבר לכל ספק (די, חבר. אני מאמין לך. שחרר) שהוא יכול למצוץ לעצמו. אבל הוא היה ילד רזה וגמיש כזה. פטרתי אותו כיחיד סגולה והמשכתי הלאה בחיי האוננות הסטרייטיים שלי. ואילו כאן, בעולם המופלא של פורנו גייז (זה תחת גייז כי זה גבר, או שזה תחת גייז כי הגבר הזה מזיין זכר בתחת?), מדובר על תופעה חדשה שרצה ברשת, על אפליקציה חדשה לפין, על מהפכה מתודית־מדעית. כעיתונאי חוקר בישראל השסועה ידעתי שעליי להגיע לשורש העניין, אפילו אם כעיתונאי חוקר בישראל ממש אין לי זין לזה.

"לא, ליעד כדורי, אל תלך בדרכי הגויים!" התרה בי היהודי הבלגי פוגל. "שמע לי, ליעד כדורי, אני ניסיתי משגל עצמי, ואני נכשלתי, אני נכשלתי! אנחנו יהודים, ליעד כדורי, אנחנו יהודים עם זין קטן! הזרגים האלה שאתה רואה ב־youporn? אלה זרגים אריים ערלים! אלה האוברשטומפירר־בראטוורסטים שאנסו את סבתך באושוויץ!". "לא, ג'רמי פוגל! אני לא אכנע לרגשי הנחיתות הגלותיים שלך, ג'רמי פוגל! אני הגבר הארץ ישראלי החדש – גופי ציוני ואיבר מיני קם בארצו מולדתו!".

נחוש להוסיף משגל עצמי לקורות חיי (תחת "תחביבים" או "השכלה"?), רצתי הביתה (לא באמת רצתי הביתה) ונכנסתי לאתר SelfFuckGuide.comSelfFuckGuide.com נוצר על מנת לעזור לאנשים להבין משגל עצמי", נכתב שם. "מאחר שמשגל עצמי נחשב לטאבו, מיתוסים ואי דיוקים רבים סובבים את הנושא. אתר זה מספק תמונות, סרטונים ומאמרים שנועדו לעזור לאנשים להבין כיצד לבצע משגל עצמי ולהבין מדוע גברים רבים נהנים מכך".

כמו התנ"ך, הברית החדשה וסיר הסירים של נפתלי, גם SelfFuckGuide.com הוא מדריך להארה. על גאוטמה בודהה מסופר שישב שישה ימים ושישה לילות תחת העץ כדי להגיע להתגלות. לפי האגדות, בזמן הזה שלח מארה מלך השדים את שלוש בנותיו הבתולות כדי לפתותו בחלום ולהוציאו משוויון הנפש. משהתעלם גאוטמה מיופיין, מארה שלח אליו בחלום זקנה בלה, ועל הבודהה היה להתייחס לבשר הדוחה ולבשר המושך באותה אדישות כדי להיות מואר באמת. כמו כן, לפי אגדות אחרות, בעת ישיבתו תחת העץ הזין שלו היה בתחת.

כך או כך, זה היינו הך עם המשגל העצמי. כדי לשגל את עצמך עליך להגיע לנירוונה מינית: אם תהיה רפוי מדי תיפול בדרך, ואם תהיה נלהב מדי – כמו זין של גמל דרך קוף המחט. אני, אבי, נכשלתי. או שאני נמשך לעצמי יותר מדי (הו, אני!), או שאני דוחה את עצמי ממש (למה אני מתכוון כשאני אומר לא?)."אהוד שם בדוי", אני שואל את אהוד שם בדוי, "אתה הגעת למשגל עצמי. למה אני לא מצליח לראות את עצמי בקצה המנהרה? האם פוגל צדק? האם יש לי זין יהודי קטן?".

"זה בעיקר טכניקה פלוס קצת מבנה, אבל אל תצפה להצליח מהיום להיום. אני הגעתי למשגל עצמי רק חמש או שש פעמים בחיי. זה לא עניין פשוט".ואילו הפייטן המסניפן גביגי טוען שהצליח אחרי חודשיים של חיזורים אינטנסיביים אחרי עצמו. "פשוט תסניף מלא ריטלין לפני ולא יעמוד לך הזין".

כדורי, אתה מדהים, והיה לי ממש כיף איתך, אבל נראה לי שיהיה הכי טוב לשנינו אם תחזור לבחורות. לפחות שם זקפה נחשבת ליתרון.