בואו נפטפט: איך לשרוד סמול טוק?

נקלעתם למסיבה ואתם חייבים לתקשר עם הסביבה? החבר הלך לשירותים ואתם נשארתים עם החברה שלו לבד? המדריך המלא לביצוע סמול טוק. טיפ ראשון: אל תקראו את זה תוך כדי

סמול טוק. צילום: Shutterstock
סמול טוק. צילום: Shutterstock
26 בנובמבר 2015

1. כל אחד אוהב לדבר על עצמו, ולכן אם תשאלו את האדם שעומד מולכם על עצמו, אתם מסודרים. אל תשאלו שאלות אישיות מדי (נטיות מיניות, הכנסה ואמונה דתית). הכי בטוח: לשאול את בן השיחה מה הוא עושה במקצוע שלו, ואיך הוא עושה את זה כל כך טוב.

2. גם אם השיחה קצרצרה ולא תיפגשו שוב לעולם – שמרו על נימה חיובית. את ההערות הקטנוניות והרשמים השליליים מאנשים, מהאירוע הנחות ומעולם הנורא הזה תשאירו לחברים שלכם.

3. נסו לאתר מהר ככל האפשר דברים משותפים ביניכם לבין בן השיחה – מאדידס סטן סמית' עד אייפון 6 – וכבר מצאתם נושא לפטפוט בלתי מחייב.

4. חזרו מדי פעם על שמו של מי שאתם מדברים איתו. זה יוצר את הרושם שאתם מקשיבים ומתעניינים באמת, או לכל הפחות זוכרים מי הוא.

5. בשום אופן אל תתקנו שגיאות בעברית או בכל שפה אחרת. הוא אמר הרגע "שני ילדות"? שיהיה.

6. גם אם יש עוד מלא אנשים מעניינים מסביב, אל תרשו למבט לשוטט והתרכזו במי שעומד מולכם. מצד שני, אל תיתנו לסמול טוק להימשך כל החיים. אחרי כמה דקות שיחה, נעימה ככל שתהיה, אמרו משהו כמו "היה כיף להכיר" והמשיכו הלאה אל הקורבן הבא.