חמשת הרגעים הגדולים של ג'ניפר לורנס

גם ב-2013 ג'ניפר לורנס הייתה הכוכבת הכי חמודה, מגניבה וכייפית בהוליווד. הנה כמה חמישה רגעים שמדגימים למה

ג'ניפר לורנס בגלובוס הזהב. צילום: Getty Images
ג'ניפר לורנס בגלובוס הזהב. צילום: Getty Images
25 בדצמבר 2013

טקס האוסקר

רק מהאירוע הזה אפשר היה להרכיב רשימת רגעים גדולים עבור ג'ניפר לורנס. זה התחיל על השטיח האדום, כשבאמצע הראיון לערוץ E! היא ביקשה מהסוכנת שלה צ'יפס ממקדונלד'ס, המשיך עם הזכייה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"אופטימיות היא שם המשחק" – כשלאחר ההכרזה היא החליקה במדרגות וסיננה קללה עסיסית – מסיבת העיתונאים אחר כך שבה סיפרה שהיא כבר שתויה מטקילה והסתיים עם ההיתקלות החיננית בג'ק ניקולסון, שחיכה לה בפינה כמו צבוע.

חיבוק עם מעריצה נכה

במהלך צעידה על השטיח האדום בפרמיירה של "משחקי הרעב: התלקחות" קלטה לורנס מעריצה נכה שעיניה דומעות, ניגשה אליה וחיבקה אותה. לא בהתנשאות אן הת'וואית מעוררת אנטגוניזם, אלא עם אמפתיה כנה ואמיתית.

גלובוס הזהב

חודשיים לפני שאספה את הפסלון המוזהב היוקרתי מכולם, לקחה לורנס את גלובוס הזהב, ועם קבלת הפרס ירתה בהתלהבות מקסימה "ניצחתי את מריל!".

מסיבת העיתונאים השלומיאלית

במהלך מסיבת עיתונאים של "משחקי הרעב: התלקחות", סרט שבו לורנס שורפת את המסך, היא שיחקה עם חפיסת סוכריות מנטה, שכמו במערכון סלפסטיק מהקלאסיקה ההוליוודית, נפתחה ותכולתה נשפכה עליה.

עושה פוטובומבינג לשרה ג'סיקה פרקר

קשה למצוא נאד נפוח יותר משרה ג'סיקה פרקר על השטיח האדום בגאלה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. לכן זה רק התבקש שבזמן שהיא מצטלמת ומציגה את הכתר הראוותני שמעטר את ראשה, קפצה לורנס לפריים עם החיוך השובה והקורן שלה, והרסה לפרקר את הרגע. קלאסיקה.