בשורה טובה למכורים: בית המרקחת לממתקים חוזר לפעילות

מזרקים, מרשמים ומתוקים - בית המרקחת לממתקים נפתח מחדש ויהפוך בקרוב לרשת

בית מרקחת לממתקים. צילום: אנטולי מיכאלו
בית מרקחת לממתקים. צילום: אנטולי מיכאלו
29 באפריל 2015

בתום שש שנים של מכירת טיפול תרופתי ללא מרשם, בית המרקחת לממתקים נאלץ לנטוש את החנות בשינקין בגלל פרויקט תמ"א בבניין, ופעילותו נבלמה לשלושה חדשים. בעלי בית המרקחת ארז וליאת יצחק ומנהל המותג נבו שחף התעקשו לחזור ולהמשיך את הפעילות דווקא בשינקין. נכון שמאז שנות ה־80 לא מפסיקים לקטר על מצב העסקים בשינקין ונכון שלא מעט בתי עסק ברחוב נסגרו בשנה האחרונה, אבל בית המרקחת נותר נאמן לג'נקיז המקומיים.

שחף מסביר שאחרי התלבטות קצרה בין דיזנגוף המדשדש לעזריאלי הפקוק בחנויות ממתקים, הוחלט ששינקין הוא הלוקיישן הטוב ביותר. חנות נעליים שהתפנתה ברחוב עברה שיפוץ עומק והפכה לבהירה ובוהקת כבית מרקחת. בינתיים שחף שוקד על הקמת אתר שבו יוכלו להעניק שירותים מקוונים לכל המעוניין לערוך לעצמו ולסובבים אותו דיאגנוזה, לרקוח תרופות באופן עצמאי ולשגר את הקפסולה/מבחנה/מזרק לפציינט.

לנוכח כמות הסוכרים, צבעי המאכל והחומרים המשמרים – מדובר בתרופה עם חיי מדף ארוכים במיוחד. לחלק מהמוצרים מצורפות אזהרות בסגנון "הפי פיל. לחיוך מדבק. לא למאכל" או מודבקים סמלילים של פסולת כימית. בעתיד, כך מסתמן, יהפוך בית המרקחת לרשת. אולי בכל זאת שינקין הוא המקום הכי נכון לדבוק בו, כי ברחוב הזה אף פעם לא ברור לאף אחד מה כבר עבר לגליזציה ומה מחכה שיגיע יומו.

בית מרקחת לממתקים. שינקין 12. 5251995־03. ראשון־חמישי 9:30־20:00 ו־9:30־16:00