מדריך אירועי ילדים 7-9.8

המדריך המלא להצגות, אירועים, פעילויות וטיולים לילדים ומשפחה בסוף השבוע הקרוב. והפעם מתחילים את החופש הגדול עם שלל של תערוכות ואירועי ילדים מיוחדים, כולל קסם בספארי, קיץ מקופל במוזיאון העיצוב בחולון, קצב משגע ועוד המון

5 באוגוסט 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי ילדים בחמישי, 7.8

המסע הגדול של כספיון

הצגה לילדים בסגנון התיאטרון שחור על פי ספרו של פאול קור. כספיון, דג כסף קטן, שוחה אל הים כדי למצוא את הוריו של  לוייתן תינוק אשר הלך לאיבוד. בדרך לעזור לחברו, נקלע להרפתקאות רבות בהן פוגש שלל יצורי ים.

תיאטרון ירושלים, 17:30

כספיון_H

דולס ארט

תערוכת בובות אמנותיות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של בובות מכל הסוגים: בובות פורצלן, מריונטות מעץ, בובות של הקומדיה דל'ארטה, אסמבלאז' ועוד בובות מחומרים ובעיצובים שונים.

מוזיאון יפו לעתיקות

הבית של יעל

הצגת ילדים המבוססת על ספרה של מרים רות. יעל מחפשת בית משלה, ועוברת לגור בתוך ארגז נטוש, אותו היא מסדרת ומטפחת.

היכל אמנויות הבמה הרצליה, 17:30

טיטאניק בישראל

תערוכה בינלאומית המגיעה לישראל לחופשת הקיץ ומציגה את סיפורה ספינת הפאר טיטאניק, בעזרת מעל 200 חפצים שנמשו מהספינה, שחזור האולמות ועוד.

גני התערוכה

טיטאניק_H

תפעילו ת'מוח

תערוכה המציגה את מסתרי המוח האנושי בעזרת מגוון של אשליות אופטיות, דגם מתנפח של מוח אנושי, הפעלות, סדנאות ועוד.

גן המדע במכון ויצמן

אירועי ילדים בשישי, 8.8

קיץ מקופל לכל המשפחה

חווית עיצוב לכל המשפחה הכוללת כניסה לתערוכה, סיור וסדנה לילדים והורים. הפעילות כוללת סיור בלשי עיצוב עם התנסות אוריגמי קצרה וסדנה לצביעת שיבורי וליצירת אריזות בד.

מוזיאון העיצוב חולון, שישי 10:00-13:00, שבת 11:00-16:00

מכוניות ורכבות

תערוכה שבה עשרות מכוניות מיניאטוריות של חברת מרצדס מהמאה ה-19 ועד היום, ביניהן מכונית הדיימלר הראשונה משנת 1886 וקילומטר של מסילות רכבת ורכבות מיניאטוריות נוסעות בנופי אירופה.

מתחם התחנה

החתול במגפי הקסם

התיאטרון הארצי לילדים ונוער בשיתוף עם להקת הפלמנקו הישראלית "קומפאס" מציגים עיבוד חדש ומרגש לסיפורו של החתול במגפיים. בספרד הססגונית של המאה ה-18 אב זקן מוריש לבנותיו חתול עם מגפי קסם שמשנה את חייהן.

מוזיאון תל אביב, 11:30

למה?

תערוכת סקרנות לכל המשפחה, עם תשובות לכל השאלות שילדים אוהבים לשאול, ומגוון התנסויות בכל תחומי החיים.

מחסן 2, נמל יפו

למה_H

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית, איזור סדנאות ופעילות יצירה מודרכת בו הילדים מכינים עבודות עם הדרכה צמודה ועוד.

Artstation, נמל תל אביב

אירועי ילדים בשבת, 9.8

דיג דיג דוג

הצגה המבוססת על קלטות הוידאו לילדים. הילדה שרון יוצאת למסע בעולם ההפוך, ופוגשת דמויות מוכרות מהקלטות. מומלץ לגילאי 8-2.

צוותא, 11:30

קצב משגע

מופע מוזיקלי לילדים עם אמן כלי ההקשה זיו איתן ואחרים, הכולל קטעי נגינה, סיפורים, הסברים והדגמות על כלי הקשה קלאסיים. האמנים המשתתפים ינגנו  על מרימבה, קסילופון, ויברפון, גלוקנשפיל, גונגים, תופים אפריקאיים והודים, דרבוקה ועוד.

מוזיאון תל אביב, 11:30

משחקי ילדים

מופע תיאטרון מחול לילדים בהשראת הציור "משחק ילדים" של הצייר הפלמי פיטר ברויגל, בביצוע קבוצת מחול נעה דר. מופע הנע בין הומור לפנטזיה ומשלב מוזיקה, משחק, קרקסנות ווידיאו.

מרכז סוזן דלל, 11:30

המכונה שבפנים: ביומכניקה

תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה שמזמינה את המבקרים למסע בעקבות היצורים החיים וחושפת בפניהם את נפלאות הטבע ואת החידושים והטכנולוגיות שפיתח האדם מתוך ההתבוננות בטבע.

מוזיאון המדע בלומפילד

המכונה שבפנים_H

מתי כספי – מתיל'ה לילדים

מופע של מתי כספי עם מיטב שיריו המוכרים לילדים ולמשפחה מכל הזמנים.

זאפה תל אביב, 12:30

קסם בספארי

תצוגה אורקולית לילית בספארי ברמת גן, שבה בין בעלי החיים משולבים עולמות המדיה התאורה והטכנולוגיה ויוצרים חוויה של עולם פנטזיה.

הספארי, מ-19:00

הדינוזאורים באים

תערוכה המציגה עשרות דגמי דינוזאורים בגודל טבעי, שמותר לגעת בהם, להאכיל לרכב ולהצטלם איתם.

קניון עזריאלי

קיץ מקופל לכל המשפחה

חווית עיצוב לכל המשפחה הכוללת כניסה לתערוכה, סיור וסדנה לילדים והורים. הפעילות כוללת סיור בלשי עיצוב עם התנסות אוריגמי קצרה וסדנה לצביעת שיבורי וליצירת אריזות בד.

מוזיאון העיצוב חולון, שישי 10:00-13:00, שבת 11:00-16:00