מה עושים עם הילדים בפורים?

חגיגות פורים בספארי, תערוכת גיבורי על חדשה במוזיאון הקומיקס וסיור היסטורי ביפו: כמה המלצות לא שגרתיות לפורים עם הילדים

ספארי רמת גן. צילום: אלעד הרשקוביץ
ספארי רמת גן. צילום: אלעד הרשקוביץ

הפעלות פורים בספארי

תחפושות של חיות תמיד פופולריות בפורים, אבל כמה מכם באמת חושבים על החיות שצריכות לבלות את החג לבד, בלי משלוח מנות ובלי תחפושת מתאימה? אז כדי לצאת יהודים טובים ולהיות פיטים גם עם מינים אחרים יתקיימו בספארי ברמת גן פעילויות פורים, ללא עלות נוספת למי שרוכש כרטיס כניסה: מהרצאות וסיורים שיסבירו לילדים כיצד בעלי החיים מתקשרים בעזרת קולות וצבעים דרך סיורים בבית החולים לחיות בר שבספארי ועד פינות יצירה, פינות איפור וסיורי רכבת בשטח הספארי.

ספארי רמת גן, שדרת הצבי 1 רמת גן, שבת-שני (11.3-13.3) 10:00, 70 ש"ח, לכל המשפחה

ספארי רמת גן. צילום: יח"צ
ספארי רמת גן. צילום: יח"צ

פורים במגדלי פלורנטין

אם כבר השקעתם בקניית תחפושת מאליאקספרס ולחסוך 200 ש"ח, למה שלא תקחו את הילדים להפנינג פורים ברביעיית פלורנטין, שכולל מוזיקה, הופעות וגם תערוכה של עמותת המעצבים החופשיים שתפעיל דוכנים של מוצרים מעוצבים לכל המשפחה. לא, גם לנו אין מושג אם הם קשורים לבונים החופשיים.

מגדלי פלורנטין, סלמה 49 תל אביב, שני (13.3) 10:00, כניסה חופשית, לכל המשפחה

גיבורי על כמקור העוצמה

כל ילד יודע שגיבורי על חבים את מעמדם בתרבות הפופולרית לאמנות הקומיקס, אבל התערוכה החדשה במוזיאון הקומיקס בחולון מנסה להכיר לילדים סוג אחר של גיבורי על: רגישים, פגיעים, אנושיים.

מוזיאון הקומיקס, חיים ויצמן 61 חולון, 15 ש"ח, לכל המשפחה

איור: ג'ייסון רטליף
איור: ג'ייסון רטליף

פורים בתחפושת יפו העתיקה

רעמסס, ריצ'רד לב הארי וסלאח א־דין. לא מדובר באופציות לתחפושת לילדים חנונים אלא לרשימת הסלבס ההיסטורים שעברו ביפו. הסיור הקומי לכבוד פורים שיעבור ביפו העתיקה יסביר לילדים שלכם מי כל האנשים האלה לעזאזל.

תחנת המידע לתייר, כיכר קדומים יפו, שני (13.3) 11:00, 20 ש"ח, לכל המשפחה