אייל גולן הוא "הזמר המפורסם"

הותר לפרסום כי אייל גולן הוא "הזמר המפורסם" שנחשד ביחסי מין עם קטינות. במקביל: הושעתה השתתפותו ב"הכוכב הבא" ו"אייך גולן קורא לך" מבית הזכיינית קשת

אייל גולן (צילום: עידו איז'ק)
אייל גולן (צילום: עידו איז'ק)
20 בנובמבר 2013

צו איסור הפרסום על פרשת "הזמר המפורסם" הוסר היום (רביעי), וכעת, לאחר שבוע שהשם פורסם ברשתות הברתיות, גם כלי התקשורת יכול לכתוב: אייל גולן הוא הזמר שנחשד בקיום יחסי מין עם קטינות, מה שמוגדר על פי החוק כבעילה אסורה בהסכמה. עוד לפי החשדות, אותן הכחיש גולן, עולה כי הוא עשה שימוש בסמים עם הקטינות.

עוד בטרם הוסר הצו יצאה הודעה לתקשורת ממשרדו של איש יחסי הציבור רני רהב, המייצג את גולן ואת חברת "ליאם הפקות" שבבעלותו, לפיה הזמר משעה עצמו מפאנל השיפוט של ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא" מבית קשת.  "לאור החקירה של משטרת ישראל בנושא רגיש, החלטתי להשעות את השתתפותי בתכנית כשופט", כתב גולן לזכיינית. "אני מאמין בחפותי וכולי תקווה כי כך יוכח במהרה. אני סומך על ימ״ח תל אביב – משטרת ישראל, שתברר את החשדות נגדי במהרה ותביא לסיום הפרשה".

תוך כדי כך, הזכיינית קשת שיחררה הודעה משלה בה היא מודיעה על קטיעת, לפחות לעת עתה, של הפקת העונה הבאה של ריאליטי השירה  "אייל גולן קורא לך" אותו מוביל הזמר, זאת, לדבריהם, "בהתאם למדיניות קשת ולנוכח ההתפתחויות".

הקאסט השלם של "הכוכב הבא" (צילום: רונן אקרמן)
הקאסט השלם של "הכוכב הבא" (צילום: רונן אקרמן)

כזכור, עם פתיחת התכנית ביום ראשון האחרון, הקריא המנחה אסי עזר הודעה מטעם הזכיינית: "רבים תהו מה יקרה כאן הערב. בימים האחרונים התפרסמו ידיעות, שמועות והדלפות. הודעה זו אינה אישוש או הכחשה של השמועות. אנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין על פיהן. אנו פועלים רק על פי החוק כי זו הדרך היחידה והנכונה". בזכיינית הדגישו כי ההחלטה התקבלה בתיאום עם גולן ומנהליו.

תוך כדי כך, סבלה השבוע התכנית מנפילת רייטינג – בעוד שביום ראשון הניבה נתון של 36%, שאמש הסתפקה ב-31.7% אך המשיכה להוביל את ערב הצפייה.