שלוש הופעות נוספות לג'רי סיינפלד בתל אביב

ההופעות, שיתקיימו בהיכל הספורט יד אליהו בחודש דצמבר, יהוו את הפעם הראשונה שהקומיקאי היהודי מופיע בישראל. יאדה יאדה יאדה, כמה זה יעלה?

ג'רי סיינפלד
ג'רי סיינפלד
7 באוקטובר 2015

אחרי שנים של המתנה ואינספור שידורים חוזרים בחודש דצמבר הקרוב יגיע אחד הקומיקאים האהובים ביותר על הישראלים ואחד הקומיקאים החשובים בעולם להופעה ראשונה ויחידה בארץ. ג'רי סיינפלד, שנודע בתור יוצר הסדרה הקומית הפופולרית "סיינפלד", יגיע להופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) ב-19 בדצמבר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 שקלים לכרטיס רגיל ועד ל-1,250 שקלים עבור חבילת VIP (שתכלול מושב בחמש השורות הראשונות, שתייה וחנייה במקום). מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ביום שישי הקרוב (9.10) בשעה 10:00 בקופות לאן (טלפון 03-5247373 או באתר). חברי מועדון הנוסע המתמיד ומחזיקי כרטיס האשראי Fly Card של אל על יוכלו לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת המתקיימת עוד מהיום.

עדכון (08.10): כל הכרטיסים למופע הראשון נמכרו עוד בשלב המכירה המוקדמת. עקב זאת, נוספו שני מופעים של סיינפלד, שאחת מהן תתקיים מוקדם יותר ב-19 בדצמבר (ב-17:00) והשניה למחרת, ב-20 לדצמבר בשעה 20:30. בשלב זה, אזלו מרבית הכרטיסים להופעה ב-20 בדצמבר שיועדו ללקוחות אל על, בעוד שאר הכרטיסים, כמו גם הכרטיסים למופע המוקדם ב-19 בדצמבר מיועדים לקהל הרחב.

עדכון (10.10): הופעה רביעית ואחרונה נוספה ללו"ז של סיינפלד בישראל. הכרטיסים להופעה זו ימכרו רק לקהל הרחב, והיא תתקים ב-20 לדצמבר בשעה 17:00.

ג'רי סיינפלד נולד בשנת 1954 בברוקלין, ניו יורק, למשפחה יהודית. כשהיה בן 15 ביקר לראשונה בישראל ואף התנדב לזמן קצר בקיבוץ סער. לאחר שסיים לימודי תקשורת ותיאטרון בקווינס קולג', החל להופיע בחוגי הסטנד-אפ המקומיים וצבר לאיטו מוניטין של קומיקאי חכם עם רגישות מיוחדת לסיטואציות חברתיות ונקודת מבט ייחודית על הפרטים הקטנים של היום יום. לאחר מספר הופעות מוצלחות ב"טונייט שואו" של ג'וני קרסון חבר לקולגה לארי דיוויד ויצר, כתב וכיכב בתכנית הקרויה על שמו.

[tmwdfpad]"סיינפלד", שנודעה בתור "התכנית כל כלום", צברה קהל מעריצים הדוק לאורך הזמן והפכה לאחר מספר שנים לאחת הסדרות הנצפות ביותר בטלוויזיה האמריקאית, לאבן דרך של ממש ולנכס צאן ברזל בתחום הקומדיה האמריקאית. לאחר 9 עונות ובשיא הצלחתה, הסדרה ירדה מהמסך בשנת 1998 וסיינפלד חזר למקורותיו בתור סטנדאפיסט. מאוחר יותר כיכב בסרט התיעודי "קומיקאי" (2002), יצר ודובב את הדמות הראשית בסרט "כוורת בסרט" (2007, אשר גם במסגרתו הגיע לארץ לביקור יח"צ) ויצר את סדרת הרשת "קומיקאים במכוניות שותים קפה". הופעתו הקרבה של סיינפלד תתקיים במסגרת סיבוב ההופעות העולמי אליו יצא השנה ועל הבאתו של לישראל אחראים המפיק גד אורון ו-JS Touring.