חדשות חיי הלילה: כל מה שקורה כשהשמש שוקעת

בבקי רוקחים קוקטיילים חדשים, בכולי עלמא מעצבים פוטרים ובפסאז' רוצים להפוך את כולנו לניצבים על הסט של "סטריינג'ר ת'ינגס". כל מה שחדש בלילה

כולי עלמא (צילום: בן פלחוב)
כולי עלמא (צילום: בן פלחוב)
5 בדצמבר 2016

תפריט הקוקטיילים החדש של בקי

בר צמידי השתייה ללא תחתית, הידוע בהיותו חובב קרחנות מושבע, השיק לאחרונה תפריט קוקטיילים חדש ומוקפד בניצוחו של המיקסולוג דולב פליישר מהפראנצ' 57. הקוקטיילים אינם חלק מדיל הצמידים אך ניתן לקבלם בכוס חלוקה מפנקת, מעבר להגשה המסורתית בכוס מסוגננת. בתפריט החדש תוכלו ליהנות מקוקטיילים כמו הרום טרופיקל, קוקטייל על בסיס רום ואננס כתוש. מחירי הקוקטיילים נעים בין 42-47 ש"ח ומחיר כוס חלוקה נעה בין 95-98 ש"ח.
בקי, אבן גבירול 13 תל אביב

רום טרופיקל. מתוך תפריט הקוקטיילים של הבקי
רום טרופיקל. מתוך תפריט הקוקטיילים של הבקי

עוד כתבות סבבה לגמרי:
ביקורת ברים שיכורה על בר הבוקסא
מהי מדיניות ההרחקה של מטרידים במועדונים והברים?
פעילויות לחנוכה: מה לעשות עם הילדים בחג

ה- Happy Hour החדש של הבוקסא

הבוקסא לא מפסיקים לחדש מאז השיפוץ המקיף שעברו ועכשיו הגיע תורה של השעה השמחה: ב-35 ש"ח תוכלו ליהנות ממנה מפנקת מהתפריט האסייתי (עליו אחראי השף אלי שטיין) לצד בירה, או ב-40 ש"ח לצד קוקטייל בין השעות 18:00-21:00. שווה.
בוקסא, שד' רוטשילד 31 תל אביב

Asian Hooker Margarita (משמאל) ו- Harakiri on the Rock. בוקסא. צילום: עמרי קליין
Asian Hooker Margarita (משמאל) ו- Harakiri on the Rock. בוקסא. צילום: עמרי קליין

המשחקייה של הפסאז'

זה לא סוד שכולנו סאקרים של נוסטלגיה, אבל יש כאלה שלקחו את זה לצעד הבא. חלל הלאונג'/תערוכות של הפסאז' הפך לאחרונה לחדר ארקייד עם משחקים בטעם של פעם: הוקי אוויר, פקמן ושאר מכונות שיפילו לכם את האסימון.
פסאז', אלנבי 94 תל אביב

ליין ג'אז בחלל

בר החלל השכונתי ייפתח את בימתו לכבוד ליין ג'אז חדש שיעטר את ימי שלישי בגרוב מקומי. בכל ג'אם יגיע "מנצח" אחר שינהיג את מסיבת הניגונים.
כל שלישי ב-22:00 בחלל, מל"ן 43 תל אביב

הפוטרים החדשים של הכולי עלמא

הבר שפיצח את שילוב האמנות וחיי הלילה לא מפסיק להפתיע, ועכשיו הוא גורם לנו להתקף לב עם פוטרים חדשים בעיצובה של המעצבת הגרפית תום מלניק. הפוטרים החמימים יימכרו בקיוסק של הכולי (המוכר בין היתר טישרטס מעוצבות של המקום ב-60 ש"ח, סיגריות, סוכריות וכל מה שצריך כדי לכייף) במחיר של 100 ש"ח.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10 תל אביב

הפוטרים החדשים של הכולי עלמא. צילום: צופית בארבי
הפוטרים החדשים של הכולי עלמא. צילום: צופית בארבי