אנחנו על המסלול: איזה לוק משבוע האופנה הכי מתאים לכן?

שבועות האופנה הבינלאומיים נחתמו, וזה הזמן להפנים את הלוקים הבולטים לאביב 2015 ולהתאים אותם לאופי המהמם שלכן. אז מה הזיווג המושלם למלתחה שלכן?

מיו מיו.
מיו מיו.
13 באוקטובר 2014

מיו מיו – ילדה-אישה

ימי הילדות שבהם היית מסתערת על הארון של אמא בהיעדרה ומערבבת מכל הבא ליד עדיין משפיעים על סגנון הלבוש שלך – שנקודת המוצא שלו מדי בוקר נעוצה במלתחה אקלקטית וצבעונית לצד חוסר הפחד שלך מערבוב של סגנונות, של צבעים ושל טקסטורות במערכת לבוש אחת. זו גם הסיבה שגם בחיי התרבות שלך את אוהבת לשלב השפעות של גבוה-נמוך, כמו סרטים של ג'ון ווטרס ומוזיקת פופ מופקת היטב.

[tmwdfpad]

לואי ויטון – וינטאג' עתידני

גם כשטרנד המינימליזם היה חזק באופנה (ואפילו בימים האינטנסיביים של גל הנורמקור), הפנינים  בארונך היו בגדי יד השנייה שליקטת בחנויות וינטאג', בשווקי פשפשים בארץ ובעולם ומהארון של קרובות משפחה – אוצר של פריטים מעשורים רחוקים. העונה תשמחי לשלב את רוח העבר הזו עם גימורים עכשוויים ואפילו עתידניים כמו רוכסני מתכת בוהקים או חיתוכי לייזר של אמרות הבגדים.

לואי ויטון
לואי ויטון

סלין – מינימליזם כפרי

ז'קט מחויט הוא המקבילה האישית שלך לטרנינג – הפריט שהכי נוח לך בו, כזה שגורם לך להרגיש כמו הגרסה השלווה ביותר של עצמך. את אוהבת את התחושה של אריג גזור היטב שעוטף את הגוף, חף מדיטיילים מיותרים ולא מסוגנן יתר על המידה. ומצד שני, את לא לגמרי טיפוס עירוני, ורביצה בשדה בצהרי שבת נשמע לך בילוי טוב בהרבה מבראנץ', כך שאת הז'קט הרך שלך תאבזרי במחרוזת פעמון נחושת, רק בשביל הטוויסט.

סלין
סלין

ולנטינו – הרומנטיקנית הניצחית

הדפסים פרחוניים, בדי משי מתבדרים, תחרה, שיפון ורקמות הם הלחם והחמאה של המלתחה שלך ומבחינתך אם היה אפשר ללבוש שמלת ערב מדי יום ולדמיין שאת חיה בתוך אגדה (או לפחות בעשור שבו היה נהוג להתהדר כך) – היית מאושרת. את שילוב של אופטימיות שנוטה לפעמים למצב רוח נוגה ומהורהר, רגישה לעצמך ולסביבה ומוכנה לחיות בעיר או בכפר – העיקר שהדימיון שלך יוכל להמשיך ולהשתולל.

ולנטינו
ולנטינו

סוניה ריקל – האיט גירל העירונית

כבר עברת על כל התמונות והדיווחים לעונה הבאה, התחלת לסמן את הטרנדים שיככבו במתלחה החדשה שלך וסביר להניח שאפילו התחלת ליישם אותם יום אחרי סגירת חודש התצוגות. מכולם קרץ לך שובו של הג'ינס, או יותר נכון בד הדנים, כבסיס לשלל פריטים רב שימושיים – ליום, לערב ולכל שעה שיכולה להתקיים בה מסיבה. הוא נכון לך במיוחד כשהוא מגיע בגרסה הסקסית ביותר שקיימת לאוברול בחתימת סוניה ריקל, שיהפוך לכסות בגד הים המעודפת עליך או – כפי שמציעה התצוגה – בשילוב עם קארדיגן לסיבוב ברחובות העיר, בלי חזייה מתחת. פאביולס!

סוניה ריקל
סוניה ריקל

 

item footer 590X100