הברווז חוזר: רז רהב פותח סנדוויצ׳יית שף

שנה וחצי אחרי שפתחו את המיזם הקולינרי OCD ביפו מתקדמים רהב ושותפיו לפרוייקט הבא: סנדוויצ׳יית גורמה שתיפתח בתחילת 2018 במלון הבוטיק טשרניחובסקי

רז רהב. צילום: איליה מלניקוב
רז רהב. צילום: איליה מלניקוב
15 באוקטובר 2017

השף רז רהב יפתח בתחילת 2018 את ברווזי, סנדוויצ'יה עירונית, מיזם שני לקבוצת השותפים שהקימה בתחילת 2016 את OCD, מסעדה ביפו המגישה ארוחת טעימות בהזמנה מראש בלבד, ורק ל-18 סועדים בכל פעם.
הסנדוויצ'ייה תיפתח ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב, בחלל הכניסה של מלון הבוטיק ״טשרניחובסקי״ שנבנה בימים אלו, ממש באותו בניין שבו שכנו המשרדים של הוצאת מפה. ברווזי תציע מגוון כריכים מתוחכמים במתכונת של גראב אנד גו, ועם מספר מצומצם בלבד של מקומות ישיבה (אם אתם לא בדרך לעבודה תוכלו לקחת את האוכל לפיקניק בגן מאיר הסמוך).
בלב הקונספט של הסנדוויצ'ייה נמצאת מעשנת גדולה ומיוחדת שבה צפויים לקבל טעמים עשירים בשרים, גבינות ואפילו לחמים, שמהם יותקנו הכריכים במקום (35-45 ש״ח לכריך). בנוסף יציעו בברווזי סלטים עונתיים, פרשנות אישית של רהב למוזלי, גלידה אמריקאית, חטיפים ומשקאות, והכל באיסוף עצמי מהויטרינה ולדרך.

גראב אנד גו. הדמיית הסנדוויצ׳ייה
גראב אנד גו. הדמיית הסנדוויצ׳ייה
אפשר לשבת או לקחת לפיקניק בגן מאיר. הסנדוויצ׳ייה החדשה של רז רהב
אפשר לשבת או לקחת לפיקניק בגן מאיר. הסנדוויצ׳ייה החדשה של רז רהב

 

מבטיח לשמור על האובססיביות

רהב, המוכר לפודי'ז גם כרזי ברווזי, החל את דרכו כבלוגר אוכל מוכשר ואובססיבי (בכל זאת טיפוס OCD מוצהר…), הידוע בזכות חשבון האינסטגרם והבלוג שניהל לאורך שנים, וכן משנתיים וחצי של עבודה במסעדת פופינה של השף אוראל קמחי בנווה צדק.
למרות הרזומה העשיר, רהב, הפותח כיום את העסק השני שלו, עדיין בסך הכל בן 26. לדבריו, הסנדוויצ'ייה היא ההמשך הטבעי להתפתחות הקבוצה: "לפני כשנה וחצי הקמנו, השותפים שלי ואני, את OCD והתרגשנו מאוד. ידענו שיש לנו רעיון יוצא דופן שלוקח את העילי, החברתי וההתנסותי ומשלב בין כולם כדי ליצור חוויה קולינארית חדשה. קיווינו שהרעיון יכה שורש בקהל המקומי. אפילו אנחנו הופתענו מכמות האורחים שהגיעו וחוו את המסעדה. כעת, שנה וחצי לאחר הפתיחה, אנחנו מרגישים בשלים ומוכנים להתקדם לעבר המיזם הקולינארי הבא. היה לנו ברור שהמקום החדש, בניגוד לחוויית ה-Fine dining  שב- OCD, יתכתב עם אוכל רחוב ויציע חוויה נגישה, עירונית ומשתלמת אבל בפרשנות היצירתית והייחודית שמאפיינת אותנו".
כרגע אין כוונה להפוך את הסנדוויצ'ייה לפיילוט הקמה לקראת רשת. מה שברור הוא שאכלוס פרויקט המגורים החדש שנבנה בשוק בצלאל יביא תנועת הולכי רגל סואנת למקום. אגב, תהליך ההקמה של רהב חדשני גם בכך שהקהל הרחב מוזמן לבחון את העשייה שדרך בעמוד האינסטגרם החדש  BarvaziTLV.

https://www.instagram.com/p/BaELDkBBk0I

ברווזי, טשרניחובסקי 17, תל אביב. הפתיחה בראשית שנת 2018.

אינסטגרם- BarvaziTLV