נאם פותחת סניף חדש על קינג ג'ורג'

המסעדה התאילנדית האהובה לא מסתפקת בהאבסת הצפונים, ומדרימה למיקום שיאפשר לכם ליהנות מחווייה של חופשת דקלים במרחק דילוג מהסנטר

נאם, המלך ג'ורג'. צילום: דביר בר
נאם, המלך ג'ורג'. צילום: דביר בר
27 ביוני 2018

אם לא לקחתם דיל לאיי תאילנד, האיים ינחתו אצלכם ברחוב. מסעדת נאם פתחה הקיץ סוף סוף את הסניף שלה ברחוב קינג ג'ורג' בתום כמעט שנה וחצי של שיפוצים והמתנה לאישורים. התפריט בסניף החדש כמעט וזהה לזה הותיק בצפון דיזנגוף, עם סלט הסום טאם שאתם מטורפים עליו ובמרכזו פפאיה ירוקה (36 ₪), ותבשילי הקארי מסאמאן שהתמכרתם אליהם (73 ₪), והאפשרות לקבל מבחר באמת גדול של המנות בגרסה טבעונית.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
יש קבב חדש בשוק הכרמל. והוא פגז
10 מנות האננס ששוות טעימה בקיץ הקרוב
שישה טרנדים קולינריים לוהטים לקיץ

נאם, המלך ג'ורג'. צילום: דביר בר
נאם, המלך ג'ורג'. צילום: דביר בר

ההבדל הוא שבקינג ג'ורג' אין אפשרות להזמין מקומות מראש, ואין כלי הגשה של מסעדה, רק כלים חד פעמיים מתכלים עשויים עלי דקל, שכן מדובר בסניף באווירה קלילה יותר, (למרות שהעיצוב, עתיר החומרים הטבעיים, שאמור לדמות קפיצה קטנה לתאילנד אכן מושקע). בנאם שבקינג ג'ורג' יציעו לכם מנה יחודית לסניף שנקראת גאי יאנג ועשויה כרע עוף מפורק שמושרה בתערובת תבלינים תאילנדית.

מערכות הישיבה על המדרכה מורכבות במבוק והדקלים שהוצבו בעציצי ענק לצידם מעניקים לעוד ערב תל אביבי חם ולח חווית רזורט תאילנדי נשכח. אנחנו לא בטוחים האם נגיע לכאן נגיע בגלל שכשמבטיחים בנאם מנה חריפה, אכן מקבלים מנה שלא קימצו בה על הצ'ילי, או בשביל הבננה לוטי הכי טעים בעיר.

נאם, קינג ג'ורג' 84, פינת זמנהוף, תל אביב. כל יום 18:00-24:00