קבוצת הבראסרי תפתח בשנים הקרובות חמש מסעדות, בהן מסעדה יפנית

בשנה הקרובה תפתח הקבוצה מסעדה יפנית בהרצל 16 וסניף רביעי לבייקרי בצפון דיזנגוף, שישמש גם כמעדנייה. תוך שלוש שנים תפתח הקבוצה עוד ארבע מסעדות בשלושה מלונות בוטיק. פני הקולינריה התל אביבית כפני הברודואים

הוטל מונטיפיורי. צילום: יח"צ
הוטל מונטיפיורי. צילום: יח"צ
22 בדצמבר 2015

הפודיז והמסעדנים בתל אביב עוקבים בדריכות אחרי פועלה ופעולותיה של קבוצת R2M. השותפים רותי ומתי ברודו הביאו לעיר קונספטים שרצים היטב בעולם והצליחו לאזרח אותם כאן ולהעניק להם אחידות ודיוק – הן מבחינה קולינרית והן ברמת השירות. אחרי הקופי בר, הבראסרי, הבייקרי, הוטל מונטיפיורי והדליקטסן, ברור שכל התפתחות חדשה של הקבוצה היא רמז מכוון לאן מועדות פני הקולינריה והאירוח בעיר. תוכניות ההתפתחות של הקבוצה כרגע הן בכמה כיוונים בעיר.

אחד הפרויקטים המרתקים ביותר ייחשף כנראה בעוד כשנה, כשיושלמו השיפוצים במבנה בהרצל 16, שחלקו ייבנה כחדרים להשכרה דרך airbnb וחלקו יתנהל כחלל עבודה לאנשי קריאייטיב. בחצר למטה תיפתח מסעדה יפנית.

בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו
בראסרי. צילום: אנטולי מיכאלו

בטווח עבודה של כשלוש שנים עובדת הקבוצה על הקמת מלון בברנר 10, ובו 30 חדרים ונקודה קולינרית שעדיין לא ידוע מה אופייה. בשדרות רוטשילד 48 תפתח הקבוצה מלון יוקרתי בשיתוף המיליארדר הקנדי ג'רי שוורץ. בקומת הכניסה של המלון יהיו שתי מסעדות, ובשדרות רוטשילד 69 יוקם בערך באותו הזמן מלון דירות שבחלק התחתון שלו תמוקם נקודה קולינרית נוספת. אגב, מי שדאג לגורל המבנה שבו שוכן רוטשילד 12, המיועד להריסה, יכול להירגע – בשלוש השנים הקרובות לא צפויים שינויים במקום.

הוטל מונטיפיורי. צילום: שרית גופן
הוטל מונטיפיורי. צילום: שרית גופן

וכעת למידע הכי שימושי שבקרוב תוכלו לנעוץ בו שיניים: בסוף ינואר תפתח הקבוצה בייקרי נוסף בצפון דיזנגוף (דיזנגוף 260). מה שמאפיין את חנויות הבייקרי הוא חוסר אחידות מובהק – החנויות אינן מתנהלות כרשת עם סניפים, אלא כבתי אוכל עצמאיים בעלי אופי ייחודי. בניגוד לבייקרי באבן גבירול, בעל האוריינטציה של בולנז'רי־פטיסרי, הבייקרי של כיכר המדינה מזכיר סניף של Pret a Manger, עם מבחר מנות קטנות של אוכל מוכן לאכילה הממתינות לעובדי המשרדים והחנויות ולתושבי השכונה. בהתאם לכך ניצב שם מקרר עם סלטים של אטריות צלופן, סלטי תפוחי אדמה, ירקות וקטניות, וכן כריכים וכל מה שנחוץ לארוחת צהריים קלילה במחיר נגיש. המיני מעדנייה בסניף שבכיכר המדינה מתבססת על מה שמתבשל מדי יום במטבח הדליקטסן של הקבוצה.

בייקרי. צילום: שרית גופן
בייקרי. צילום: שרית גופן

באופן דומה, הבייקרי בדיזנגוף יקבל אופי בהתאם לייחוד של האזור. כרגע נראה שצפויים להיות בו מבחר מעדנים להפקת פיקניק (לחוף הים או למשרד); מוצרים המתאימים לאכילה בבית כגון פיצות חצי אפויות בוואקום עם מוצרלה בצד כך שאפשר יהיה להשלים את האפייה בבית; וכמובן עוגות ומאפים, חלקם מוכרים היטב מחנויות הבייקרי האחרות וחלקם מפתיעים במיוחד, למשל עוגות יום הולדת לילדים.