המשפחה של הילי סולומון ז"ל מגשימה את חזון אופנת הקלאב שלה
את מותג בגדי המועדון "אשכרה" הילי סולומון לא הספיקה להשיק כמו שחלמה, כי היא מעולם לא חזרה ממסיבת הנובה של השבעה באוקטובר. עכשיו בני משפחתה ממשיכים את דרכה, ומשיקים מותג שכולם יכולים להרגיש בו בנוח. "כולם, כולל הדי ג'ייאים, היו באים שתלביש אותם. כל אחד שיצא ממנה יצא מלך הרחבה"
זוועות נובה גבו מאיתנו כמה מחירים קשים, כמו לקחת כמה מהאנשים השמחים והמשמחים שיצא לנו להכיר על רחבות בארץ, וכמה שאפילו לא הספקנו להכיר. אחת מהן הייתה הילי סולומון ז"ל, בחורה צעירה עם אהבה למסיבות טבע ותשוקה אדירה לבגדי מסיבות. הילי לקחה את התשוקה שלה צעד אחד קדימה, ובשנתיים שלפני המסיבה ההיא, עבדה על ליין אופנה צבעוני ושמח למסיבות טבע. שבועיים אחרי שמחת תורה, ב-20.10.23, היא הייתה אמורה להשיק את המותג שלה "אשכרה" בהשקה חגיגית, עליה עבדה נונסטופ בתקופה שקדמה למסיבה. אבל כמו כמות בלתי נתפסת של בליינים, גם הילי לא חזרה מהמסיבה ההיא.
>> אבודים: החטופים מוסרים ד"ש מ-2003 בסדרת דוקו חדשה של yes
במהלך השנה החולפת המשפחה שלה קיבלה החלטה שאת הילי צריך לזכור כמו האישיות המרימה שהייתה, ולא לתת לאופן הנוראי בו חייה הסתיימו להגדיר אותה. זה הרי מנוגד לחלוטין למי שהייתה. שנה אחרי ההשקה שלא התקיימה, בני המשפחה החליטו להגשים לה את החלומות המקצועיים: הראשון הוא להלביש את נועה קירל בבגדי המותג – חלום שיוגשם כאשר בהופעה שלה בפארק הירקון בסוף החודש, קירל תלבש את אחד מהלוקים של הילי. החלום השני הוא להשיק את המותג שלה עבורה, בפופ אפ חד פעמי. וזה הולך להתגשם ממש ביום שישי הקרוב (20.9).
"כשהיא החליטה להקים עסק, החזון שלה היה לבנות מותג בגדי מסיבות ופסטיבלים במחיר נגיש, כדי שכל אחד יוכל להרגיש הכי זוהר ויפה על הרחבה ולא משנה מה היכולת הכספית שלו", מספרת אמה, מגי סולומון. "במסיבות טבע אין שיפוטיות ואין ביקורתיות. רוקדים כמו שרוצים. וברגע שאתה נראה טוב ומרגיש טוב עם עצמך, בעצם אתה מאושר".
על הבת שלה סולומון מספרת שהיתה מלכת הרחבה. "היא לא הייתה רק עוצמתית, היא גם העצימה את כל מי שהיה סביבה. הייתה לה תכונה מדהימה שהיא הייתה מאוד חיובית. היא הרימה אנשים בכל סיטואציה שהם היו, במקום הזה שהיא הייתה בעצמה במקום מאוד טוב, היא לא השאירה אף אחד בצל. היא תמיד הביאה איתה אנשים יחד למרכז". אביה בני מוסיף כי "גם כשהיא הלכה על עסק של בגדי מסיבות זה היה הכיוון שלה – 'איך אני מצליחה לקחת כל אחד ואחת, ולשים אותם במרכז הרחבה'".
עם הרמות לבדן אי אפשר להקים עסק, אבל הילי הייתה גם אמביציוזית וחדורת מטרה. "היא התחילה להריץ את העסק שלה בכל מיני מסיבות טבע, והייתה מקימה מיני פופ-אפים קצרים שבהם היא בדקה את זה״, מספרת סולומון. ״היו לה דוכנים במסיבות והיא הייתה רואה מה עובד ומה לא. כולם, כולל הדי ג'ייאים, היו באים שתלביש אותם. כל אחד שיצא ממנה יצא מלך הרחבה. השנה, לפני פסטיבל אוזורה, התחלנו לקבל לחץ מאסיבי מטורף מחברים, ממכרים, מכאלה שפגשו אותה בפסטיבל, שנה לפני, לפתוח את הדלת (ליחידת דיור שלה ממנה עבדה ושם נמצא כל מלאי הבגדים שלה, ע"ש) ולמכור להם בגדים למסיבה".
כשאושיות האופנה מוטי רייף, שרונה בונד ומיקי בוגנים שמעו את הסיפור של הילי, הם החליטו להתגייס בהתנדבות לאירוע ההשקה של ״אשכרה״ כדי להנציח את זכרה בדרך היחידה שאפיינה אותה – גלאם ברמות. הפופ אפ יתקיים בדיוק במקום בו הילי תכננה – בקונטנטו – כאשר הקוד הלבוש גם הוא לפי התוכנית המקורית – כולם בלבן, כשהבגדים מהקולקציות שלה יככבו במרכז בתצוגת אופנה של כל הלוקים שעיצבה. בתוכנית האמנותית יהיו תקלוטים עם ליין אפ מהמם שיכלול את דדוס, מילרו, ימגוצ'י, מוסקו, ואורח מפתיע לסט שקיעה. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לקרן להנצחתה של הילי, וזו ההזדמנות היחידה להתלבש בלוק שעיצבה, לוק גדול מהחיים.
אשכרה – פופ-אפ האופנה של הילי סולומון ז"ל, יום ו' 20.9, 11:00, קונטנטו (אליעזר פרץ 10). לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים