Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

יש לך מקום: ברכה ברד והשרמוטות עושות מהפכה

יאיר יונה וה-Changemakers בריאיון עומק מיוחד לכבוד "שידורי השרמוטות" עם ברכה ברד, מנכ"לית עמותת "כולן". על אייל גולן, על לואי סי.קיי ובעיקר על הנפגעות והמסע הארוך להפלת הפטריארכיה

ברכה ברד (צילום: איליה מלניקוב)
ברכה ברד (צילום: איליה מלניקוב)

היה את הרגע הזה שכל מי שאני מכיר הלך להופעה של לואי סי.קיי וחשבתי לעצמי, בקטע של אל תבקר אחרים אבל באותו זמן תבקר אותם – איזה מסר אנחנו מעבירים פה? חשבתי על אלו שנפגעו ממנו ועל איך הן מרגישות כשהאיש הזה ממשיך להופיע ולקבל קהל. וחשבתי על כל הסיפורים על ההטרדות המיניות של הסבנטיז הישראלי ועל זה שאני ממשיך להקשיב לאלבומים של המעורבים.

חשבתי על האם מותר או אסור להקשיב לאריאל זילבר והאם קריירת הסולו שלו – השנים האחרונות לא, אבל להקת ברוש כן? -והתבלבלתי לגמרי. ולא ידעתי מה לעשות. וידעתי שללכת להופעה של לואי סי.קיי זה WRONG עצום, אבל לא ידעתי עד מתי זה WRONG, ומה צריך לעשות עם המורכבויות.

ואז קראתי משהו אצל עמותת "כולן" לגבי שמה שמענין בעצם הוא המתלוננות. ואז זה היה כזה 'אוי נו, שחרר את זה'. חשבתי על המתלוננות, הישרתי מבט לעיניים וללב וכל התשובות שנכונות לעולם ולמצפון שלי התיישרו לי מול העיניים.

היום, 8.5, הושקושידורי השרמוטות של עמותת "כולן". ביקשתי מברכה ברד, מנכ"לית העמותה, להצטרף אלי לפרק חדש של סדרת הרשת שלנו (והפודקאסט) The Changemakers, לספר על מה עושים ב'כולן', ועל מה מביא אותה לעסוק יום יום וכל היום, בנושאים כמו האשמת הקורבן, עמידה לצד נפגעות ונפגעי תקיפה מינית ואיך זה להכשיר את הדור הבא של אקטיביסטיות פמיניסטיות, שאולי יוכלו להביא לכך שהנושאים האלה סוףסוף יעופו מהעולם.

>> (The Changemakers היא סדרת רשת ופודקאסטשבה אנחנו צוללים לעולם של אנשים שעושים שינוי רדיקלי בעולם, דרך הפעולות שלהם בעמותות ודרכים אחרות. למה? כי יש לכולנו את היכולת לעשות שינויים רדיקלים בעולם, אולי אם נצפה באחרים שכבר עושים את זה, יידלק לנו הסוויץ'. ואם אתם כבר אנשים שעושים שינוי כזה,בואו להגיד לנו שלום ב-Lentils)

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!