ינעל העולם ועוד 4 מקומות. היכן שף יהונתן בורוביץ' אוכל?

השף יהונתן בורוביץ. צילום: יח"צ
השף יהונתן בורוביץ. צילום: יח"צ

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: השף ממסעדת M25 שמעביר את רוב זמנו בשוק הכרמל עם גיחות למקומות אחרים. העיקר שיהיה שם טעים

1. כפרה מיו

הדבר הכי מדהים בבנצי ארבל, חוץ מזה שהוא בנצי ארבל, זה המהפך המדהים שהמקום הקטן והמקסים שלו עבר בקורונה, מפלאפל אושר לטרטוריה איטלקית אמיתית. בנצי חזר לבשל, הוא עושה מה שהוא אוהב וזה ניכר. הכל טעים מאוד ונעים מאוד.
קינג ג'ורג' 105

2. פרי-שוק (אינעל העולם)

ליאור ומני דלאל, צמד האחים שירשו את החנות מאביהם ז"ל וממשיכים את דרכו, הם הירקנים שלי בשוק הכרמל. סחורה מעולה אבל אנשים לא קלים. רק על זה שהם סובלים אותי בתור לקוח מגיע להם להדליק משואה ביום העצמאות. הפרזנטור של הדוכן "אינעל העולם", ששמו למעשה עבד, הוא חבר יקר ואוהד הפועל כמוני. תמיד נעים לי ללטף את החתול שלו ולדבר איתו על כדורגל וכדורסל.
הכרמל 5

3. שווארמה דבוש

אני מנהל את חיי בין שוק הכרמל לכיכר רבין. לפעמים בסוף לילה כל מה שבא לי זו פיתה עם שווארמה, והמקום הזה מספק את זה ביג-טיים. תמיד עם חיוך, תמיד נעים ונקי.
אבן גבירול 64

דבוש (צילום: אנטולי מיכאלו)
דבוש (צילום: אנטולי מיכאלו)

4. הפיתה הדרוזית בכרמל

צמוד לבסטה של מני וליאור ניצבת הפיתה הדרוזית הטובה בתל אביב אם לא ביקום כולו. בני משפחה מדלית אל כרמל באים כל יום לתל אביב, האמא המדהימה מגלגלת עלי גפן וכרוב והכל פשוט טעים מאוד.
הכרמל 5

5. האחים כוחלני

גם הם צמד אחים שירש את החנות מהאבא. על פי הליין המוזיקלי ייתכן שהם חושבים שנולדו בוונצואלה, למרות שהשורשים תימניים לחלוטין. בסופ"ש יש ג'חנון בעבודת יד, רק לשים בתנור ולעשות רסק, וגם סחוג הם מוכרים בין שאר קטניות ופירות יבשים.
יום טוב 21

יובל וגואל כוחלני (צילום: איליה מלניקוב)
יובל וגואל כוחלני (צילום: איליה מלניקוב)