המקום הסקסי והמקום לבכות בו. זאת העיר של שף רז רהב

רז רהב (צילום יח"צ)
רז רהב (צילום יח"צ)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: השף הדקדקן שפותח בקרוב מקום חדש ברחוב החלוצים. בין הקז'ואל לפיין - כאן הוא אוהב לאכול

27 בדצמבר 2021

1. לייבררי בר

שואלים אותי לא מעט איפה אני אוהב לשבת ואיזו מסעדה אני הכי אוהב. תמיד התחבטתי עם התשובה ובזמן האחרון גיליתי שהמקומות שאני הכי נהנה בהם הם אלה שאני מרגיש בהם בבית: מקומות שנעים לי בהם או ששייכים לחברים שלי, שנעים לי להעביר ביקורת או פשוט לשבת וליהנות. הלייבררי בר הוא בדיוק כזה, מקום שנותן לי את החוויה המושלמת בכל שעה ביום בין אם אני רוצה לשבת בשקט לעבוד על קפה נהדר או בערב על אלכוהול, ובעיקר האוכל שהוא באמת מעולה מאז שעומר ודניאל נכנסו. הם נותנים לחומר הגלם לזרוח בצורה הכי מדויקת שיש ויש פעמים שאני מגיע סתם כדי לדבר איתם. הלייבררי הוא מקום הפיין-קז'ואל שאני נמצא בו הכי הרבה.
נחמני 23-25

לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו
לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו

2. מלגו ומלבר

כשאני רוצה לצאת לדייט עם אשתי ולהתפנק במקום פחות קז'ואל שבכל זאת צריך להזמין אליו מקום מראש, אני כמעט תמיד בוחר במלגו ובמלבר. בעיני זהו מקום שבחוויה ובסקסיות שלו מסמל את תל אביב. מוטי (טיטמן) כל פעם ממציא את עצמו מחדש ויש לו שפה קולינרית ברורה וטעימה. אתה תמיד יודע מה תקבל ואף פעם אין ניסיון להציג משהו אחר. מלגו היא מלגו וטוב שכך.
שד' רוטשילד 142

מלגו ומלבר ( צילום: בר כהן)
מלגו ומלבר ( צילום: בר כהן)

3. כפרה מיו

כפי שאמרתי אני הולך לאן שטוב ונעים לי ואני מאושר שיצא לי להכיר את בנצי כאדם וכטבח. בתקופת הקורונה כפרה מיו הציל אותי ועד היום יש לו פינה חמה בלב שלי. יש פעמים שאני רעב ספציפית ליד של בנצי ולמקום הסקסי הזה, שהוא בין טרטוריה למפגש האושר שכבר לא קיים. זו חוויה אחרת ונכונה.
קינג ג'ורג' 105

כפרה מיו (צילום: שלומי יוסף)
כפרה מיו (צילום: שלומי יוסף)

4. WEISS

כשאכלתי בווייס בפעם הראשונה בפתיחה הייתה לי חוויה נהדרת. אחר כך יצא לי לשבת עם השף גיל דיין ונהיינו חברים טובים. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי מסתכל על וויס כשאני מחפש השראה לאוכל, לגישה ולטעמים. לגיל יש יד מדהימה. בשנה וקצת האחרונות הוא עשה עם עצמו תהליך שניכר בכל מנה ואין לי ספק שהוא כאן כדי להישאר.
הרצל 2

WEISS (צילום: אסף קרלה)
WEISS (צילום: אסף קרלה)

5. הטיילת

אני נמצא בטיילת שלוש פעמים ביום: רץ לאורכה בבוקר או בערב אחרי סרוויס, הולך לעבודה וחוזר מהעבודה. זה המקום שאני נמצא בו הכי הרבה מלבד במסעדה שלי. בטיילת אני חושב. הרעיונות הכי טובים שלי, הבכי הכי עמוק, השמחה הכי גדולה – כולם קורים שם. כשיורד גשם והגלים גבוהים או בקיץ כשבשש בבוקר כבר 30 מעלות, הטיילת היא המקום שלי עם עצמי.

הטיילת. צילום: shutterstock
הטיילת. צילום: shutterstock