חדשות ההמבורגרים: משוגעות, מעושנות, נוסטלגיות ושמנמנות
אנחנו מביאים לכם את החדשות הכי חשובות בתחום הקציצה, ובינינו אין דבר יותר חשוב מזה: הלוקיישן החדש והפופולרי מרחיב את ההיצע, בית קפה נוסף נכנס לשוק הקציצות והמבורגר אחד שעושה סוג של קמבק
סרטון חמשת ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים (יפה, נכון?) הוא פריוויו הולם לאחד מתחומי האוכל הבוערים שיש בעיר. קבלו עוד כמה חידושים מעניינים שקורים בהמבורגריות ממש עכשיו.
LoKal: הדור הבא
אלון פלד ואביב כהן בעלי LoKal מעלים הילוך: לאחר שהוכיחו את עצמם וזכו לשבחים מקיר לקיר (שף תומר אגאי בחר בהם ברשימת העיר שלו) משיק הצמד תפריט חדש ומסקרן באותו די.אן.איי – אוכל רחוב משודרג בתוספת רטבים מותססים מתוצרת בית ותוספות תואמות ליצירת הביס המושלם. לדוגמה – וקחו נשימה עמוקה כי הכל כה מורכב וסקסי: בייקון & סמאש – נתח בייקון וגרגירי פלפל שחור בדבש מותסס בלחמנייה עם חמוצים מתוצרת בית, איולי ורוזמרין (68 ש"ח), שרימפבורגר בלחמניה עם סלט קולרבי, כרוב סיני, בזיליקום תאילנדי ולמון גראס בוויניגרט קמבוצ'ה תפוחים וג'ינג'ר (78 ש"ח), כריך פולד ביף ברוטב ברביקיו תותים מותססים (48 ש"ח), נאגטס ברוטב חמוץ מתוק שמשתנה בהתאם לעונה (כרגע תפוזים מותססים) ועוד. ליד כל מנה ניתן להזמין צ'יפס סולט ויניגר עם חומץ שום מותסס ותערובות מלח ותימין (17 ש"ח) ומשקאות קמבוצ'ה עם ובלי אלכוהול (16-22 ש"ח). המנות החדשות צפויות להיכנס לייצור בשבוע הבא ולהתחלף מדי פעם, כך שאם משהו ספציפי צד את תשומת לבכם, כדאי לברר מראש שהוא מוגש באותו יום. שעות הפתיחה התארכו גם כן לטובת הבליינים שבינינו, ומי שלא יוצא מהבית תמיד יכול להתנחם בוולט.
LOKAL, אחד העם 30, תל אביב, שני-שלישי 18:00-14:00, רביעי 18:00-02:00, חמישי 18:00- 04:00, שישי 12:00-16:00, שבת 18:00-2:00, ראשון סגור
מאיר: בוקה Goes online
פונט נוסטלגי ומנות מעוררות חיוך ותיאבון הם ממאפייני המותג האינטרנטי החדש של קפה בוקה. הכוכב המרכזי הוא המבורגר, שמגיע במספר גרסאות: קציצה במשקל 200 גרם עם רוקט, צנוניות, בצל סגול ופרוסות לימון; השומר הצעיר, בורגר מענטש לילדים; וסלופי יוסי טבעוני מרידיפיין מיט עם בצל פנינה וסקורדליה (56-58 ש"ח). חוץ מהם תמצאו בתפריט סינייה בפיתה ובצלחת גם כן מרידיפיין מיט, צ'יפס, וריאציה על סלט קיסר ו"האידיאולוגית" – פרנץ׳ טוסט עם פירות טריים, טחינה גולמית, מייפל, נוטלה ועוד שואות קלוריות, והכול עד הדלת בלי לזוז מהספה.
להזמנות
אגאדיר: המבורגר מעושן
הרשת הוותיקה רוכבת על הטרנד ומשיקה לראשונה המבורגר מעושן – 220 גרם של בשר איכותי בעישון שבבי יין אדום עם גבינת צ'דר, בצל מטוגן, ארוגולה ורוטב צ'יפוטלה. לטעם המעושן אחראיות מעשנות שמונחות על הגריל ומוסיפות לקציצה עוד ממד טעם שמורגש בחך ובאף. 74 ש"ח.
אגאדיר
מותג חדש וסניף חדש: Moses shop מידטאון
moses shop מחזק את מעמדו של מידטאון כאזור בילוי בהתהוות. סניף תת המותג של רשת Moses, שמאופיין בשטח מצומצם במיקום מרכזי, משרת את דיירי ועובדי המתחם ואת באי הזאפה, ומציע תפריט שמיועד בעיקר לטייק אוויי ומשלוחים. למשל: המבורגר עסיסי בתוספת ביצת עין בכיסון פריך (סוג של בוריקה, הכינו את הסטורי), המבורגר ביונד עם אמנטל טבעוני ואיולי כמהין טבעוני וצ'יפס למון גראס בניחוח אסייתי.
דרך מנחם בגין 144, תל אביב, ראשון-שבת 11:00-23:00, 9904*
טבעות הבצל כבר בפנים: מקדונלד'ס
לא יודעים מה אתכם אבל בשבילנו, פריקים של טבעות בצל, זו חדשה משמחת: במקדונלד'ס החלו למכור מק רויאל ודאבל מק רויאל עם טבעות בצל בילט אין, גרסה חדשה למנת הדגל של הרשת. ורי לייק. ארוחת מק רויאל עם טבעות בצל, צ'יפס ושתייה 50 ש"ח, דאבל מק רויאל 59 ש"ח.
קמפיין לעידוד ההכלה : סוסו אנד סאנס
מי שעוקב אחר שירי קניגסברג ודאי נחשף לסיפור הילדה ששקלה להתאבד בגלל חרם. ברשת סוסו אנד סאנס מתגייסים למלחמה בתופעה ומשיקים קמפיין דיגיטלי שבמרכזו Diversity, או בעברית גיוון. הרשת שמתמחה בעשיית גלים ברשתות החברתיות מיום שהוקמה על ידי שף עומר מילר מנסה לייצר שינוי בשיח, לעודד את קבלת השונה ולמגר חרמות. צמידי פלסטיק צבעוניים שנושאים את המסר מחולקים בסניפים לטובת תיוג באינסטה, אם כל המהפכות.