מה רואים הלילה: את הסדרה הכי גרועה של נטפליקס נכון לעכשיו

גם אנחנו מפוחדים, אבל לא מהסיבות שרציתם."רזידנט איוול", צילום מסך/ נטפליקס
גם אנחנו מפוחדים, אבל לא מהסיבות שרציתם."רזידנט איוול", צילום מסך/ נטפליקס

סדרת האימה החדשה של נטפליקס ממש רצתה להיות האדפטציה שתשבור את קללת עיבודי משחקי המחשב, אבל איך נאמר בעדינות? צפיות לחוד ותוצאות לחוד. אל תסמכו על המילה שלנו, כי המספרים שהיא קיבלה בציוני אהבת הקהל פשוט מחרידים

בהתחשב במצב המזעזע של נטפליקס בשנים האחרונות, נראה שלא עובר יום מבלי שנטפליקס משחררת סדרה בינונית ומטה. אבל לא בכל יום היא מייצרת סדרה כל כך שנואה. סדרה שהמבקרים לא אוהבים, והקהל מתעב אפילו יותר. סדרה גרועה כמו "Resident Evil".

סדרת האימה החדשה של שירות הסטרימינג היא האדפטציה-המי-יודע-כמה לסדרת משחקי המחשב הפופולרי, ועל פי רוב הביקורות ותגובת הקהל, נראה שגם העיבוד הגרוע מכולם. לשם הפרופורציות, באתר ריכוז הביקורות רוטן טומטוז קיבלה הסדרה דירוג של 53% מהמבקרים (ציון נמוך, אבל עוד סביר) ו-22% מהגולשים, שזה ציון מחפיר לכל הדעות. באתר IMDB, הסדרה "זכתה" לציון קהל של 3.6. אאוץ.

ואנחנו, יש לומר, די מסכימים איתם. בביקורת שפרסמנו בתחילת השבוע, כתב לירון רודיק כתב ש"הסדרה הזאת לא באמת יודעת מה היא רוצה להיות, לא משנה כמה היא מתאמצת להיות כמה דברים בו זמנית. אמנם הנסיון לרפרר למשחקים עצמם הוא מבורך וגם הדאגה לשמור את העלילה בתוך הקאנון הרחב של הפרנצ'ייז, אבל בסופו של דבר גם הוא לא משרת את המוצר הזה – לא מול המעריצים של המשחקים ולא מול צופים אגביים שנקלעו לסדרה הזאת מבלי להכיר את המותג. ובכל מקרה, אין רפרנס שיכול לפצות על טוויסט גרוע או דיאלוג שכתוב בחוסר טעם. המעריצים לא מטומטמים".

אז למה בכל זאת אנחנו ממליצים עליה? כי סדרות גרועות זה כיף של החיים, במיוחד אם מגיעים אליהן מתוך ידיעה מראש שנכנסים להרפתקה גרועה שכזו. תבואו עם ציפיות נמוכות, תצחקו מכל הקאצ'פרייזים הגרועים ותכעסו על נטפליקס שהם משתמשים בכספי המנויים שלכם עבור החרא הזה. כלומר, בכספי המנויים של האקס שמשלם על המנוי ועדיין לא שינה סיסמה.

"Resident Evil", עונה ראשונה זמינה עכשיו בנטפליקס