הפופקורן עליכם: הסינמטק השיק שירות VOD לימי הקורונה

בתי הקולנוע עדיין סגורים, אבל סינמטק תל אביב לא צובר אבק ומשחרר סרטים לצפייה על פי דרישה. מחירי הסרטים נעים באזור ה-20 שקלים, והמנויים ייהנו מחלקם בחינם

"אפסייד"
"אפסייד"

עד שיאמצו בתל אביב את מודל הדרייב אין, שבעולם כבר התגלה כפתרון להופעות מוזיקה גדולות בימי הקורונה, פתיחתם של בתי הקולנוע מחדש עדיין לא נראית באופק. הבידוד בבתים העצים את פריחתם של שירותי הסטרימינג בטלוויזיה, שהפכה למוקד העניין המרכזי שלנו בימים אלה. אבל לפעמים נטפליקס זה פשוט לא מספיק – וכאן נכנס השירות החדש של סינמטק תל אביב.

בשבוע שעבר השיק הסינמטק שירות VOD המאפשר צפייה במגוון סרטים שבימים כתיקונם היו רצים על המסך הגדול. מנויי הסינמטק יוכלו ליהנות מהם בחינם או בתשלום נמוך יותר בהשוואה למי שאינם מנויים, ומי שמחזיקים בכרטיסייה יוכלו לממש אותה גם הם.

רנה זלווגר ב"ג'ודי – מעבר לקשת" (צילום: באדיבות סרטי נחשון ורד קייפ)
רנה זלווגר ב"ג'ודי – מעבר לקשת" (צילום: באדיבות סרטי נחשון ורד קייפ)

הנה טעימה מהתפריט ומהמחירים: "הבוגד", סרטו החדש של הבמאי האיטלקי פייטרו מרצ'לו – 19.90 ש"ח, חינם למנויים; "ג'ודי מעבר לקשת" – 19.90 ש"ח, 10 ש"ח למנויים; "שרוכים" הישראלי עם דב גליקמן – 19.90 ש"ח, 10 ש"ח למנויים; "אפסייד", הגרסה האמריקאית של "מחוברים לחיים" – 24.90 ש"ח, 10 ש"ח למנויים; סרט הילדים "לרקוד" – 19.90 ש"ח, 10 ש"ח למנויים.