"האח הגדול VIP" פרק 13: רגע לפני הגמר, נטלי בשיאה

רגע לפני הסיום, נטלי מוכיחה שהיא הדמות הנשית החזקה והאותנטית ביותר בבית, גם מול החתרן הבלתי נלאה שי חי. כל מה שקרה ב"אח הגדול VIP" פרק 13

נטלי לא מתרגשת משי חי (מתוך "האח הגדול VIP")
נטלי לא מתרגשת משי חי (מתוך "האח הגדול VIP")
24 בפברואר 2019

"צבועה", "ממלכתית" והפייבוריט "מתייפייפת": במהלך העונה הנוכחית של "האח הגדול" נקשרו לנטלי תארים רבים, ודווקא רגע לפני הסיום היא הוכיחה שהיא הדמות הנשית החזקה והאותנטית ביותר בבית. מה ששמעתם.

הכל התחיל אמש (שבת), בדיון שביקשה לנהל מול הדייר הסורר, שי חי, שהמשיך להתמרמר על הרעש בבית. תוך הפגנת בגרות ואיפוק היא אפשרה לו ליילל, אפילו כשהאשים אותה בהשתייכות לקולקטיב אכזר ופחדני. במקום להגיב, נטלי ניסתה להגיע לליבו של הדרמטיזטור מלידה. היא העלתה בפניו את האפשרות שאולי הוא זיהה דרך לבדל את עצמו מהחברה, כי זה פשוט מה שעובד לו. בשלב זה העלה שי חי חלק נוסף המופע הנודד שלו ונטש את החדר בזעם, תוך שהוא מאשים את נטלי בבריונות וברצח עם.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
נקודת השבירה הראשונה של עדי
נרי מודחת ושי חי נלחץ
האם זוהי מפלתו הסופית של שי חי?

זאת הייתה רק יריית הפתיחה. בהמשך, במשחק אמת או חובה, שי חי המשיך לתת בראש. את השאלה של עדי בנושא הדאונים שלו הוא ניצל לטובת נאום תוכחה נגד הדציבלים של בן זיני (כן!) ושוב – נגד נטלי. מקבץ לדוגמה: "זה גועל נפש", "בריונית היית מהיום הראשון", "גועל נפש של בחורה" ו"הצבועה הכי גדולה בבית". את מפגן האימים והאירוניה סיכם כשצווח על אסף: "אתה מפחד ממני???". WTF ובניו.

למבול הצווחות וההתלהמות הגיבה נטלי באופן הבוגר ביותר: מבלי לתת לדבריו להוציא אותה מאיזון או לגרום לה להרגיש קטנה, היא הצליחה לגרום לשי חי להבין בצורה חזקה וברורה שהבריון האמיתי בסיפור זה הוא. איפה הסתתרת כל העונה, תגידי?

נדמה כאילו אין דבר שעדיין לא נאמר על מר שי חי שהגיע לעבוד העונה, ועדיין: הצרה הגדולה ביותר היא היכולות שלו להפעיל מניפולציה דווקא על קהל מעריציו השרוף. הנה, במסגרת משחק האמת או חובה, נטלי הודתה שחשוב לה להיות עם גבר שאפתן, ולכן סביר שלא תמצא את עצמה עם גבר שמסתפק בקריירה של מוכר בחנות בגדים. כמו פוליטיקאי משופשף, שי חי בחר לעשות מהמשפט הזה מטעמים: "מי היא שלא תצא עם מוכרי בגדים? גולד־דיגרית מחורבת", הכריז והוסיף: "אני מכרתי שעונים". או בקיצור: שלל משפטים שמנסים לעורר הזדהות בקרב כל מי שמכיר מקרוב את התחושה של לשבת בצד. חבל רק שבמקרה של שי חי זה לא יותר ממשחק.

דווקא אחרות בבית ביאסו קשות. לאחר שנתנה יד לצחוקים עם אסף, עדי ולירן, ויקי בחרה להתמרמר דווקא בפני שי חי (שכמובן הריח את הטרף וניסה להלהיט את הבית); אורלי פנתה לשי חי אחרי ההתנפלות על נטלי והצרה על דבר אחד בלבד: השימוש במילים "גועל נפש". בסופו של דבר היא התרצתה. ברצינות אורלי? דווקא את חושבת שיכולה להיות הצדקה להתנהגות כזאת? היה עדיף אם היא לא הייתה אומרת כלום, כי הניסיון המלאכותי שלה להעיר בשם האחווה הנשית היה די מביש.

לעומת זאת, עם שאלתו של עדי (במסגרת סבב השאלות הטיפשיות ומעוררות הפרובוקציה שיזם), אם בשעתו כאב לה על משפחתו של קצב, היא ידעה להתמודד כראוי. אורלי השיבה שבדיוק להיפך, שגם היום היא שונאת את סביבתו הקרובה על כך שהגנה עליו בחירוף נפש באותה תקופה שחורה – ועשתה זאת באופן שאינו מתנצל ואינו משתמע לשתי פנים. איפה היית מול שי חי, חברה?

והייתה גם הדחה אמש – נפרדו מלירן, אחד הדיירים השפויים, הנעימים והחביבים בבית. הפלופ הגדול שלו בבית ייזכר כמובן בהתקרבות שלו לעדן, ממנה התנער כליל מאוחר יותר (גם בראיון ההדחה הוא הלך לאיבוד בסבך המילים באותו הקשר). מעבר לזה, הוא היה דמות חיובית ששברה את השבלונה המוכרת והוכיח שאפשר להיות דייר צבעוני בבית גם מבלי להיכנע למעגל הריבים. ברשת עדיין המומים.

לא נגענו

"תאמין לי אתם, יש לכם עולם משלכם" (שי חי מציג אירוניה מהי)

"איפה שלא תלכי – צעקות" (שי חי חושב שהגיע ל"אחוזת ראשונים")

"בסדר תהיה רגוע, לי זה עוד לא עבר" (לירן מנחם את אסף, שתיאר איך בקושי רב התקדם מהקראש על נטלי)

"עזוב שאתה מחרים מצתים, יש בך גם הרבה דברים טובים מעבר לזה" (לירן מתקשה בשיחת העידוד מול שי חי)


עתידות

ההדחה הכפולה תעשה נעים בגב לוויקי ואורלי, שייצאו מהבית רגע לפני הגמר. בן זיני ימשיך לישונ'צלי בבית האח תודות למעריצים האדוקים שהביאו אותו עד הלום.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד