"האח הגדול VIP" פרק 4: שי חי קיבל כאפת מציאות, והיא בדרך לפרצוף של עדי

ברגע של צלילות דעת החליט שי חי לצאת נגד עדי, שזרק הערה שוביניסטית לנטלי, אבל החברים בחרו לא לגבות אותו. אך הדבר הכי מעניין קשור לאורלי. כל מה שקרה ב"האח הגדול VIP"

‏‏שי חי ועדי בעימות חזיתי (מתוך "האח הגדול VIP")
‏‏שי חי ועדי בעימות חזיתי (מתוך "האח הגדול VIP")
24 בינואר 2019

"האח הגדול" משתלט לנו על הפיד פעמיים בשבוע עם דיון שסוחף אליו גם צופים מהצד, ובינתיים נראה שעדי מכוון לרצף שבסופו ימתין לו פרס הדוש הלאומי. אמש (רביעי) הוא רץ עם "יש לך גוף פצצה, את צריכה טיפה לעשות חזה ותהיי מושלמת". נטלי, שבדיוק יצאה מהבריכה בביקיני, לא התרגשה בהתחלה, ונרי ואורי, חברי האופוזיציה השפויה, נכשלו בהעברת סדנת החינוך. ואז הגיע שי חי, אלא שהוא נותר לבד במערכה.

שי חי החליט להתעמת עם עדי והטיח בו הוא מעליב את כל דיירי הבית, שמצדם בחרו לא לגבות אותו. נטלי הבהירה לו שהיא לא נעלבה ומסוגלת לדבר בעצמה, אבל אחר כך הבינה את ההשלכות התדמיתיות והעירה שהיא מקווה ש"ילדות ששומעות אותי יתנו סטירה לדבר הזה". ואכן, ראש ארגון נעמ"ת כבר הספיקה להתבטא בנושא וקראה לאח הגדול לנקוט בצעדים. זה עבד, בערך, שכן לירון וזו-ארץ סיפרו כי דיירי הבית כונסו לשיחת "נו, נו, נו".

‏‏שי חי ועדי בעימות חזיתי (מתוך "האח הגדול VIP")
‏‏שי חי ועדי בעימות חזיתי (מתוך "האח הגדול VIP")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
מה גרם לנרי ליבנה להישבר אחרי שבוע בלבד?
אפילו רשת לא הבינה איזה אוצר יש לה ביד
הדיירים החדשים נכנסו – ורשת בהיסטריה להרשים

החברים דווקא מתחילים להתעצבן על גישת "כל האמת הפרצוף" של עדי (זאת אומרת, של שי חי שתבע בחזרה את זכויות היוצרים עליה), אך עדיין חוששים לצאת לעימות חזיתי. חבל שאת העצבים הם לא מתעלים גם לבריונות של עדי כלפי אסף, שכמעט הצליחה לעבור להם מתחת לרדאר. התגובות אליה רכות יותר, וכשהחברים הסבו את תשומת לבו של אסף לעניין הוא ניסה ללבן דברים עם עדי אך ללא הועיל. הטרף הקל בבית נותר אובד עצות, והווידוי שלו בחדר האח על כך שגם בחוץ רוב הזמן צוחקים על חשבונו היה פשוט מעציב.

למרבה האכזבה, אחד הדברים המעניינים בתכנית אתמול נדחק הצדה: אורלי גוללה את פרשת קצב מהזווית שלה וסיפרה איך התחיל הסיוט שלה עם הנשיא לשעבר, על הפגישה שהוא הקליט וניסה להציג כניסיון סחיטה, ועל איך לא האמינו לה שהוטרדה – דווקא מפני שהיא אשה חזקה. עד כה אורלי לא יצרה אינטראקציה מרשימה בבית, אבל עכשיו ברור למה הליהוק שלה חשוב ומוצלח.

בהמשך הגיעה משימת שדרת הכוכבים באוויר, שהייתה בנאלית וחביבה, ובעיקר חשפה את ההתפרקות של שי חי (אז אתה ילד אמתי?), שחשש מהמשימה ולא הצליח להשלימה בפעם הראשונה.

על הגריל (רשימה לא סופית): אורלי, עדן, בן זיני, רומי, נרי ואסף. שיהיה בהצלחה וזה.

לא נגענו

"זה לא שאני פרנואיד, אבל מצלמים אותנו עכשיו?" (גילי מוסינזון לא הבין את חוקי הפורמט)

"לא אני כתבתי את התורה" (עדי לא לוקח קרדיט)

"לפי הבודהיזם אתה הולך לגיהנום" (שי-חי בדק ועדכן את עדי)

"אתה מוציא שם רע לשוביניזם" (נרי חזרה לעצמה ונכנסת בעדי)

עתידות

הדחה של רומי + הסבר מי לעזאזל זאת רומי.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד