"2025" פרק 2: הפורפליי הכי משעמם בטלוויזיה. רק שזה לא יסתיים בפלופ

פרק הפתיחה נמתח בשעמום, אבל זה עוד מובן. בפרק השני זה כבר לא מקובל, בטח אם מחמיצים הזדמנויות ברורות ליצור עניין אמיתי. אם "2025" רוצה שנישאר איתה, היא חייבת להתחיל לספק את הסחורה

גולדי, מתוך "2025"
גולדי, מתוך "2025"
14 בפברואר 2019

פרק הפתיחה של "2025" הבטיח המון ובדיעבד רק השהה את המתח, קווי העלילה והתחלת המשחק לפרק הבא – מה שהפך את הפרק השני, ששודר אמש (רביעי), למצופה יותר. אלא שגם הוא הבטיח המון ודחה את המתח ואת המשחק לפרק הבא. קיבלנו שידור חוזר, מינוס הפומפוזיות והחגיגיות של פרק הפתיחה, אבל גם בלי ההנחות שעשו הצופים לתכנית בתחילת השבוע.

ככה זה, אפשר לקבל את זה שפרק ראשון בפורמט חדש יעסוק בעיקר בהצגת הרעיון, היכרות כללית עם העיר, חוקי המשחק והמשתתפים, אבל כשגם הפרק השני הוא כזה, אתה מתחיל לתהות אם מדובר בפורפליי מכוון ומרגיז, או שפשוט מישהו שפך טונות של כסף על עיצוב של עיר עתידנית בתקווה למלא את הפריים טיים, במקום לצלול ישר לתוך האקשן.

עודש כתבות מעניינות:
"2025" לא חשפה את הדבר שיחרוץ את גורלה
הסדרות הכי טובות שאולי לא ראיתם
15 המלצות נטפליקס מושלמות לוולנטיינ'ז על הספה

אז מה בכל זאת ראינו? את תקציר הערב הראשון, בו כולם הגיעו אל הסוויטה, עדיין מאושרים ומחובקים, לא יודעים שעד סוף הפרק הזה שום דבר לא ישתנה. הדיירים גילו כי כל הבגדים שהם ארזו מראש מוצעים למכירה במכונות האוטומטיות שמספקות להם גם מזון ופריטים בסיסיים. זאת הייתה החמצה אדירה של אפשרות להפוך את השלב הזה להתענגות על רגעים קורעי לב בהם הדיירים ילחמו על פריטי לבוש וחפצים סנטימנטליים. חלק מהבגדים נרכשו, חלק לא, לא ממש התעכבו על זה וחבל.

בהמשך הדיירים קיבלו 60 דקות לבחור איפה הם רוצים לישון, כשהקאצ' הוא שאין מיטות פנויות. מישהו חייב לקחת את הסוויטה, אחרת לפחות אחד מהדיירים ישנו ברחוב. נחשו מה? כולם פתרו את זה ממש יפה ובלי ריבים: סמי ודודו לקחו את הסוויטה הזוגית, מה שנתן לדודו הזדמנות להשתפך על העיצוב של העיר (והוא שיפוצניק!). מעבר לזה? שום דבר. כולם מסתדרים, כולם ישנים במיטות, לאף אחד לא קר, לאף אחד לא חסר כסף.

בעצם, הרגע המעניין היחיד בפרק, או לפחות הרגע היחיד שלא הרגיש כמו צפייה בשרשרת חיול, הוא הרגע בו דומיניק שפך את ליבו מול ההפקה. זה קרה, איך לא, מול הפקיד במלון. לא ברור אם זה היה מבויים או שדומיניק באמת מצא חבר ברובוט בלי ידיים, אבל לפחות ראינו איזושהי התחלה של רגש.

אורך הפרק כולו, נטו, היה חצי שעה. זה אמנם לא הרבה זמן, אבל כדאי לזכור שוב שבארצות הברית, למשל, ריאליטי מהסוג הזה הוא באורך ממוצע של 50 דקות לפרק מלא. במקום לקבל פרק היילייטס דחוס ועשיר קיבלנו עוד הבטחה כי "בקרוב העיר תחשוף את הסודות שלה" (על רקע רעשים של חתול תקוע על עץ) והבטחה כי הצופים יזרימו כסף לדיירים, מה שישנה את המיקום בטבלה (אז מה ההבדל בין זה לבין האח הגדול?). לפחות בליגת האלופות ששודרה במקביל שני המשחקים היו מאופסים במחצית, אז לא הפסדנו כלום בזמן אמת.

← "2025", קשת 12, ראשון, רביעי וחמישי 21:15

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד