אלו הברים הכי טובים בתל אביב לבוא אליהם לבד ולחזור מהם ביחד

Pupik לכולי עלמא. (צילום: בן פלחוב)
Pupik לכולי עלמא. (צילום: בן פלחוב)

אי אפשר לדבר על הדוניזם בעיר בלי לדבר על סקס, אבל זה לא באמת הדוניסטי לגלול כל מיני יפים ויפות בטלפון שלכם. אז בין אם בא לכן לעשות את זה בסליז או בסטייל, צאו מהבית - ואלו המקומות שלעולם לא יאכזבו אתכם

כבר לא כל כך פשוט למצוא סקס בעיר החטאים. האם יש לתלות את האשמה במחירי הדיור המופקעים, שמתישים את גופם של תושבינו בעבודה קשה? האם הסמים הם שפגעו באונם של הזיינים? האם הצעירים של היום פשוט תקועים בטלפונים שלהם? רגע, בני כמה אנחנו שהתחלנו להתלונן ככה? נראה שקשה יהיה למצוא לסוגייה תשובה אחת ברורה (חוץ מלסוגיה בני כמה אנחנו), אבל אין ספק – העיר בתקופת בצורת. עם זאת, ישנן עוד נקודות שלא מאכזבות אותנו. לכם רק נשאר לבחור.

הקווירי: הפאי

הפאי הפך לנקודת המפגש של הקהילה הגאה עם סצינת הטכנו בעיר, והשניים האלה יחד יוצרים שילוב סקסי שאי אפשר לסרב לו. מי שמגיע מבחוץ יסתפק בלהתבונן על הסצינה הצעירה של הקווירים בעיר ובחגיגה הצבעונית חסרת המגדר שלהם, אבל בינתיים בתוך ההמון הרוקד, המזיע והמסומם מתקיימת קהילת מין מזדמן סוערת למדי. בקיצור, מי שמחפש את עצמו בקהילה, ורוצה לפתוח גבולות חדשים ולהגיע למקומות שהוא לא חשב שיגיע אליהם – הפאי זה בהחלט המקום להתחיל להתנסות בהארדקור.
אחד העם 54

התיירותי: כולי עלמא

אם מתחשק לכן להשיג אירופאי מסוקס במסווה של התעניינות בלהקת האינדי התורנית שמופיעה במקום, הכולי עלמא הוא המקום בשבילכן. באופן מדהים למדי, הצליח הבר סלאש גלריה סלאש חנות בגדים הזה למצב את עצמו כמוסד מרכזי בחיי הלילה התל אביביים. אם בעבר היו פוקדים את המקום בעיקר אמנים צעירים ותל אביביים מן המניין, בשנה האחרונה הקהל מעט השתנה. נראה שבעקבות המלצות האתרים בחו"ל התמלא הכולי בתיירים ותיירות נאים שרק מחכים שתיקחו אותם לדירה המסריחה שלכם. המלצה לנמוכות שבינינו: הצטיידו בעקבים או פלטפורומות גבוהות, בל תמצאו את עצמכן חולפות מתחת לרדאר ואף נמחצות למוות בין נסיכי הצ'ארלס הרבים תוך ניסיון לרקוד ברחבה.
מקווה ישראל 10 

וגם כמה משקאות לא יזיקו. כולי עלמא. (צילום: Tsifit Barabi)
וגם כמה משקאות לא יזיקו. כולי עלמא. (צילום: Tsifit Barabi)

התיירותי 2 (אבל לתיירות פנים) : הספוטניק

"בואו לספוטניק, קורה פה משהו מדהים", אמר אף אחד אף פעם. ובכן, אז למה אנחנו בכל זאת יוצאים לספוטניק? כי בכל זאת יפה שם, צבעוני, המוזיקה אחלה ואפשר להזרים שם כל מיני בחורים ובחורות. את מי? כל אלה שמגיעים מחוץ לעיר בסופ"ש ויש להם אנרגיה טובה לרוב יתייצבו לספוטניק. אל תדאגו, הקיבוצניקים הקלילים והכיפיים האלה הם ממש לא מזיקים – אז מי שתל אביבית שרוצה קצת לקבל מהממתקים של הפריפריה הלא רחוקה, זה המקום. לצד התיירים המקומיים, יש בספוטניק גם תיירים ותיירות מהחו"ל האמיתי, ואתם יודעים שהם באים לפה בלי עכבות. אז אל תתביישו לגשת.
אלנבי 122

האיכותי: אימפריאל

מקדש הקוקטיילים שמאחוריו עומדים מיטב המיקסולוגים מבטיח לכם לא רק דרינק מושלם אלא גם מישהו לחזור איתו הביתה בלי להרגיש יותר מידי סליזיים. בזכות האלכוהול המשובח והניחוח הסקסי האווירה באימפריאל יכולה להתאים גם לאלו שמגיעים לדייט, אבל גם לרווקים שביניכם שמעוניינים בפיק אפ איכותי. יש לציין שהמחירים לא מתאימים לכל כיס, מה שמעלה את השאלה כמה כסף שווה להשקיע בשביל סטוץ. התשובה היא, כמובן – תלוי בסטוץ. אם מדובר כאן בהשקעה לטווח ארוך, פתחו את היזיזות המופלאה בקוקטייל הראוי לכך.
הירקון 66

אנחנו שיכורים ולא מיין. זה מקוקטיילים. אימפריאל (צילום: בן יוסטר)
אנחנו שיכורים ולא מיין. זה מקוקטיילים. אימפריאל (צילום: בן יוסטר)

הסחי: הפוסטר

הפינה הסקסית והאפלולית של הצפונים בנויה בצורה המושלמת עבור התחלה של ערב מבטיח. מקום הישיבה העיקרי בה הוא סביב הבר, כאשר כל יושביו מגניבים מבטים זה לזה מבעד עננת העשן. המוזיקה תמיד חזקה באופן שמונע, או אם תרצו – חוסך מכם דיבורים מיותרים. אם תרצו לשבת עם דייט בפינה אינטימית, תמצאו את עצמכם מהר מאוד כרוכים אחד בשני מכורח הצפיפות. ובקיצור: קשה מאוד לצאת מהפאב הזה בלי סטוץ, כי רק הישיבה בו אפופה באווירה של אורגיה המונית. מבחינת קהל היעד, תמצאו שם חתיכי הייטק בעלי שמות כמו נתן מרום ואוהד שחק (או שחק אוהד ומרום נתן).
שלמה המלך 38

הפוסטר (צילום: יח"צ)
הפוסטר (צילום: יח"צ)

הנובורישי: אריא בר

אם תתחילו את הערב באריא בר, הממוקם בבניין לשימור בנחלת בנימין, יש סיכוי טוב שתסיימו אותו בפנטהאוז יוקרתי או אפילו במלון ברוטשילד. השילוב בין מסעדת שף לקוקטייל בר בעל קוד לבוש מוקפד למדי הפך את האריא לאחד המקומות הנובורישיים בעיר, שאליו מתנקזים מיטב היפים והעשירים. פעם בכמה חודשים המקום מארגן מסיבות יוקרתיות בלוקיישנים אחרים, שאם תצליחו להתברג אליהן תחזרו הביתה עם איזה מיסטר ביג. נותר רק לקוות שתדמית הנובוריש לא נועדה לפצות על חוסר פיזי מסוים, ויש לכן סטוץ מנצח.
נחלת בנימין 66

החברותי: ג'אספר

השעות החזקות של הג'ספר, כמו של כל בר פיק אפ מקצועי, מתחילות רק אחרי 2 בלילה, כשכולם כבר שיכורים מספיק כדי לדבר עם כל דבר שזז. העובדה שהוא חבוי בפסאז' בדיזנגוף מאפשרת סינון של עוברי אורח אקראיים ובלתי רצויים מהרחוב ושומרת עליו חברותי ומרים בדיוק במידה הנכונה.
דיזנגוף 190

ג'ספר (מתוך עמוד הפייסבוק של הבר)
ג'ספר (מתוך עמוד הפייסבוק של הבר)

הסליזי: רדיו EPGB

מדובר בעצם בלייב טינדר. עם השנים הרדיו הפך לשם דבר בקרב רווקי תל אביב הנואשים לסקס-מזדמן-חסר-משמעות. מי שמגיעה למקום צריכה לדעת בדיוק למה היא נכנסת: כנראה שלא תעבור דקה בלי שגבר אקראי ייגש אלייך או יזמין אותך לדרינק, מה שעלול ליצור אווירת שוק בשר בעייתית. הטיפוסים הנפוצים במקום הם "מזמין אותך לרקוד בקטע של צחוקים", "עומד קרוב מדי" ו-"מסתכל עלייך המון במבט רציני אבל מתבייש להתחיל". לכי על מי שבית השחי שלו הריח הכי טוב, ותאמיני לנו, את תספיקי במהלך הערב להכיר את בתי השחי של כולם. מומלץ ללוחמות אמתיות.
שד"ל 7

רדיו EPBG (צילום: יח"צ)
רדיו EPBG (צילום: יח"צ)

האפלולי: קיי בר

ממש ליד פינת הוללות, או בשמה המקובל רוטשילד-הרצל, מתחבא ה"קיי" – בר קטן וצפוף יחסית שמאכלס בקושי 40 אנשים. הישיבה הצפופה, התאורה החשוכה והמוזיקה החזקה הפכו אותו לאחד המקומות האידאליים להתמזמזויות על הבר. אתם יודעים לאן זה הולך משם.
הרצל 4

קיי בר. צילום: רוי גיא
קיי בר. צילום: רוי גיא